Rehab for my hair

Heihei dere!

Jeg har nettopp satt meg ut for å blogge litt samtidig som jeg får litt sol på kroppen. Det er så sinnsykt varmt her, men jeg skal ikke klage.. Jeg tenkte jeg skulle sole meg litt, men så har det seg slik at naboen har et gigantisk tre som dekker for solen våres..Så det er kjipt. Heldigvis så tror vi at det snart skal ned, så vi får bare håpe. Senere i dag skal jeg tilbake til Sandefjord siden jeg har en avtale litt senere. I tillegg så håper søss og jeg på å besøke litt familie i morgen, så da blir jeg over. Uansett: Dere vet jo at jeg var hos frisøren på torsdag, så da kjøpte jeg med noen produkter som skal redde håret mitt. Jeg bruker egentlig bare vanlig shampoo og balsam som man får kjøpt på Rusta, men denne gangen tenkte jeg å koste på meg noen litt bedre produkter. Det å gå fra svart til blondt hår sliter ganske mye på håret, så det er viktig å pleie det litt syntes jeg. SAMSUNG CSCJeg har brukt Matrix en gang før og jeg husker at jeg var veldig fornøyd med de. Den gang brukte jeg den røde typen som er for ødelagt hår, mens denne her er for enda mer ødelagt hår, heh… Håret mitt er ikke akkurat så happy atm, men derfor skal jeg pleie det og stelle med det som aldri før. SAMSUNG CSCSå senere i dag skal jeg teste ut disse og det gleder jeg meg til! Sol, bading og varme er jo ikke akkurat bra for håret, så det er viktig å pleie det godt om sommeren♥ Jeg ønsker dere alle en kjempe fin lørdag! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg