Today…

Hei alle sammen!

Jeg håper at dere har kost dere masse i dag. Jeg har i hele dag trodd at det var lørdag i dag, så jeg har stresset med å rekke senteret før klokken 18:00. Det var jo unødvendig, for det er jo tross av alt fredag! Jeg går helt i surr i dagene når jeg ikke har noe rutine. Disse dagene her sover jeg mye og gjør seriøst ingenting. Jeg kjeder meg veldig, så jeg gleder meg enormt mye til det skjer noe i livet mitt. Haha. Heldigvis så tror jeg at jeg drar tilbake til Sandefjord i morgen så jeg kan være litt med søsteren min, også kan vi besøke litt familie. Jeg hadde en liten ting jeg skulle gjøre i dag så da dro jeg på kjøpesenteret og tror jeg kikket på hvert eneste plagg jeg fant, haha! Jeg prøvde med andre ord å slå ihjel litt tid. Heldigvis så fant jeg iiiingenting fint utenom noen klær til mannen min. Det er så gøy å handle til han, jeg elsker det. Jeg ser liksom hva han hadde vært fin i, så kjøper jeg det. Han blir alltid så glad av det♥ SAMSUNG CSCNå som jeg har kommet hjem igjen, så skal jeg ta av sminken og pleie huden litt. Så skal jeg kanskje vaske håret slik at jeg kan kure det. Jeg badet i sjøen i går med mormor, så jeg måtte så klart vaske det i går også, men det trengs sårt litt kuring og pleie. På tirsdag skal jeg tilbake til frisøren, så da håper jeg at det blir bra. Så skal jeg mest sannsynlig til kiropraktoren til uken, så da håper jeg han kan fikse ryggen min. Den er veldig vond om dagen og det irriterer meg grønt! Jeg vil så gjerne på jobb, trene, vaske og rydde. Men jeg klarer det ikke.. I tillegg så får jeg nesten ikke i meg mat, så jeg har lite energi. Jeg vet F blir sint på meg dersom jeg ikke spiser, men fy f så kjedelig det er å lage mat til seg selv:(SAMSUNG CSCI morgen håper jeg på at jeg har litt mindre vondt og mer energi, så kan jeg i hvert fall gjøre noe. Jeg kjøpte is istad, så  Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre! Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg