Lunch o´clock

Hei alle sammen!

Jeg håper at dere har det fint, og at dere koser dere ute i denne ekstremvarmen? Det er jo så varmt! Jeg har nettopp kommet hjem fra legen, så akkurat nå spiser jeg lunsj ute. Jeg dro til legen for å få en sykemelding, så det gjorde jeg. Jeg er dessverre sykemeldt i to uker. Noe som er kjempe kjipt og kjedelig! Mange tenker sikkert at det må være deilig å ha fri i to uker, men det syntes ikke jeg. Jeg plages så med at jeg ikke kunne dra på jobb, det drar meg skikkelig ned og det er ikke tull. Jeg føler på det og jeg vet at jeg kommer til å kjede meg, men det er det beste for ryggen! Nå får jeg tid til å pleie den og få behandlinger. Jeg ville ikke behandle noe før jeg viste om det var noe brudd, men nå som jeg vet at det ikke er det så kan jeg behandles. Jeg prøvde også noen Yoga stillinger istad for å se om jeg kanskje kan løsne opp ryggen litt, men det var veldig vondt. Så jeg tror jeg skal starte med akunpunktur, så får vi se hva som skjer videre. 

SAMSUNG CSCJeg kjøpte meg en salat på vei hjem fra legen siden jeg ikke viste om det var noe mat i huset, hehe. Jeg blir i Sandefjord over til i morgen i hvert fall, så får jeg litt tid sammen med søsteren min. Mamma er i Tyrkia (som vanlig), så jeg får ikke vært med hun.. Elsklingen min er jo på sjøen, så jeg begynner virkelig å lure på hva jeg skal bruke de neste to ukene på!? SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre♥ Vi blogges!

1 kommentar
    1. Er kjedelig å være sykmeldt når man ønsker å jobbe. Men siden du ikke kan, ville jeg funnet frem bikinien, ringt masse venner, og bodd på stranda i 14 dager siden været er så fint:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg