PÅ TV2.NO

God dag dere fine!

 

Jeg har ikke rukket å stikke innom tidligere i dag siden jeg dro tidlig til sjømannslegen. Jeg trengte ny helseattest, så da fikk jeg fikset det. Etter det dro vi til Herkules for å levere mac?en min til applespesialisten. Så den er der atm, såå jeg bare ber til Gud for at de klarer å fikse den!! Jeg håper!! De klarer det sikkert ikke, så jeg er forberedt på at den kommer tilbake med svart skjerm…:-( Anyways! Jeg klikket innom TV2.no, og der var jo jeg… Som jeg nevnte for dere så ringte de for nesten to uker siden og lurte på om jeg ville svare på noen spørsmål. Jeg viste ikke at de skulle skrive en så stor artikkel om meg, heh! Men det var jo så klart gøy og spennende, så jeg har ikke noe negativt å si om det. Men jeg ble litt overrasket, Hehe! Det et ikke noe ?VG +? opplegg, så der kan dere lese artikkelen uten å måtte betale 🙂 Jeg opererte meg for snart et år siden, så jeg tenker liksom ikke så mye over det lenger, men det er tydeligvis i lyset om dagen. Det vil det jo alltid være, men dere skjønner… Nå skal vi dra å grille hos broren til Frode, så det blir koselig! Vi blogges senere <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg