NYTT FRA LUXUSHAIR

Reklame | Luxushair

Hei dere fine!               

Jeg prøvde nettopp å blogge fra et dritt nettbrett, men det funket ikke like bra som fra telefonen. Så derfor så må jeg bare bruke mobilen frem til macen er fikset. Jeg har lagt den i ris nå, så jeg skal prøve å starte den igjen senere i dag.. uansett! Jeg mottok det nye håret mitt her om dagen, så det hentet jeg i går. Det er sååå fint!! Jeg elsker fargen og klarer seriøst ikke å vente til jeg kan bruke det. Det er en veldig fin farge som jeg tror kommer til å se veldig naturlig ut. Jeg viser dere så klart resultatet når vi kommer så langt. Håret mitt nå er svart/mørk brunt, så det må jo skje over noen runder i frisørstolen… men det blir verdt det! Jeg føler meg klar for å bruke clips igjen etter flere måneder med teip. Jeg har jo skrytet mye av teip, men etter en uke i Kypros med MASSE bading så er jeg forsynt, haha! Det var flere ganger jeg ville ta det av, men så er det jo veldig fint med langt, vått hår;-) Hehe. Luxushair er definitivt det beste jeg har prøvd, og jeg kommer aldri til å bytte! Dersom noen av dere vurderer extensions aå anbefaler jeg virkelig Luxushair på det sterkeste! Håret er fyldig og fint og holder ganske lenge. Jeg bruker håret hver eneste dag og det holder seg fint i mange måneder!

Nå skal vi på stranden, så vi blogges igjen i kveld! Vi drar helt til Sandefjord, fordi det er jo ingen sandstrender her i skien?! Argh. Frode har heldigvis gått med på å flytte til Sandefjord en gang, Hehe! ( Håret er sponset)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg