AYIA NAPA

Hei dere♥

Da vi kom hjem fra Ayia Napa sentrum i går gjorde vi ikke så mye annet enn å gjøre oss klare for middag. Vi spiste på sushi restauranten her, noe som var veldig koselig! Jeg skal innrømme at jeg ikke liker sushi, men likevel så ville jeg at vi skulle dra dit slik at jeg kunne smake og fordi jeg vet at F liker det så godt. Jeg overrasket meg selv ved at jeg faktisk smakte på de fleste bitene der og syntes at det var “helt greit”, så det er bra! Vi fikk fritert scampi også, åh det elsker jeg! Så jeg fikk nok mat og følte at jeg kunne spist det igjen. Jeg elsker det ikke enda, men det kommer seg. Anyways… Ayia Napa – Hva skal jeg si? Så mye å se, så lite å kjøpe.. Det var som forventet. Fake, fake, jalla, jalla. Det var det samme i de fleste butikkene og alt var så dyrt! Hvorfor brukte 20 euro på en singlet som ikke er av kvalitet? Nei, så vi handlet ingenting. Jeg har liksom vokst fra meg de fake LV veskene jeg har hatt, haha! Men ellers så var det koselig å spise et annet sted enn på hotellet og vi fikk jo oppleve byen litt. Vi stoppet litt her og der og tok noe å drikke siden det var veldig varmt! Vi gikk faktisk innom en del butikker, men som sagt så kjøpte vi ingenting utenom noen små gaver. Ayia Napa er jo kjent som en by hvor man drikker og fester, og vi så mange av de store utestedene. Vi så også en del ungdommer som kanskje var litt reduserte, haha! 

SAMSUNG CSCI dag har vi kun kost oss ved poolen. Det har vært så varmt og deilig i dag, så det har vært skikkelig digg! Vi har også badet masse i dag og bare slappet av. Det er liksom ingen av oss som har behov for å gjøre noe annet, så det passer veldig fint. I morgen er det jo den siste hele dagen, for på fredag kveld reiser vi jo.. Så vi prøver bare å nyte den siste tiden! I kveld skal vi på BBQ restauranten, så det blir digg! Det har vært fullbooket der en stund nå, så det må jo være bra? Spennende! Jeg håper dere alle har det fint. Vi blogges♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg