Livet akkurat nå…

Hei alle sammen! 

Jeg håper at dere alle har det fint og at dere har hatt en fin lørdag så langt? Om jeg husker rett så ligger vi en time foran dere, så her er klokken snart 19:00. Vi har bestilt bord på den greske restauranten klokken 19:30, så vi skal snart gå dit. Først ville jeg bare innom her og informere dere om at vi koser oss nesten ihjel. Jeg, eller vi, har det virkelig fantastisk akkurat nå. Denne ferien føler jeg ikke at jeg trenger å gjøre noen verdens ting. Jeg vil bare være her på hotellet og slappe av i solen sammen med kjæresten min. Vi har solet oss og badet utrolig mye i dag, så det har vært kjempe deilig. Det er så deilig å være på ferie, siden man slipper liksom å tenke på noe annet eller det som foregår der hjemme. Jobb eller andre ting er virkelig glemt akkurat nå.SAMSUNG CSCVi har jo “swim up” så bassenget ligger rett utenfor rommet våres og vi har private solsenger. Så vi trenger ikke å forlate rommet når vi skal sole oss eller bade. Kun når vi trenger mat. Kjøleskapet blir fylt opp en gang om dagen, så vi har seriøst alt vi trenger. Vi var en tur i pool baren i stad for å ta noen drinker, men vi ble ikke der så lenge. Utrolig nok så er det veldig rolig her. Det er lite barn og lite støy.  SAMSUNG CSCVi har bestemt oss for å ta en tur inn til Ayia Napa sentrum en dag for å sjekke det ut, men hvilken dag det blir vet vi ikke enda. Vi tar det som det kommer. Det var 38 grader i dag og meldt like bra resten av uken, så vi skal med andre ord bare nyyyyyte. Jeg elsker å ha sminkefrie og bekymringsløse dager <3 SAMSUNG CSCNå må jeg skynde meg å ordne håret før vi skal ut å spise. Jeg sminker meg ikke, men det er greit å ikke ha et kråkereir på hodet. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre, så blogges vi <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg