SUITEN VÅR

Hei mine fine! 

Jeg håper at dere alle sammen har det fint, og at dere har fått slappet av litt etter gårsdagen. F og jeg hadde jo en kveld på hotell i natt og det var veldig koselig. Vi fikk sovet litt i hvert fall, det var det vi ville. “Dessverre” så var restaurantene på hotellet stengt på grunn av ombygging, så vi var bare nødt til å spise på Mc´D, haha! Jeg elsker junk, så det passet meg perfekt. Selvom jeg foretrekker Burger King fremfor mc´d, så var det greit i går, Bortsett fra at de glemte dippen min. Den jæ*** dippen… UANSETT: Vi er fremme på Kypros! Jeg er såååå glad og nesten litt sjokkert over at vi fikk et så fint rom. Vi hadde jo booket suite, så vi forventer så klart kvalitet. I tillegg så er dette et 5 stjernes, all inclusive hotell så standaren er høy for å si det sånn.SAMSUNG CSCEttermiddagen har vi brukt til å komme oss litt på plass og finne litt ut av ting. Vi har pakket ut og handlet inn litt som vi kan ha i kjøleskapet her. De fyller opp kjøleskapet hver dag med både øl, brus og vann, men det er greit å ha litt ekstra. Vi har TO store bad med både dusj og badekar, så jeg kommer så klart til å ta meg et bad en kveld! Så har vi espresso masking, stor sofa, to tv´er, godt med oppbevaring og en stor, god seng. Det aller beste er vel at vi har egen utgang til bassenget, så vi trenger i grunn ikke å dra noen steder bortsett fra når vi skal ha mat! SAMSUNG CSC

Noe som også er sinnsykt bra er at man har hele seks besøk på restaurantene her, så vi trenger ikke å spise buffè mer enn en dag faktisk! Vi spiser buffè i dag, men i morgen skal vi spise på den greske restauranten. Så på Søndag skal vi spise på den italienske siden da har mannen min bursdag og vi skal feire litt ekstra<3 Åhh.. <3 I morgen skal jeg gå rundt i morgenkåpe, med tøfler og drikke en espresso før vi går for å spise frokost. ALT er jo inkludert, så lommeboken ligger trygt i safen. Mange sier at All inclusive blir kjedelig, men her er det altså forskjellige temaer på buffeten, det er BBQ restaurant, gresk, italiensk, Sushi, snack bar, pool bar, lounge bar. SAMSUNG CSCI morgen skal vi ligge her hele dagen, bade og sole oss <3 Kun med matpauser som forstyrrelser. Denne ferien tror jeg vi virkelig kommer til å nyte! Det har vært hele 37 grader og sol her i dag, så det er helt upåklagelig! SAMSUNG CSCNå skal vi spise litt middag før vi tar kvelden. Det blir tidlig i dag for å si det sånn, haha! Jeg er så sliten altså…. Jeg ønsker dere en fin dag videre, så blogges vi<3 

3 kommentarer
    1. All inclusive er jo midt i blinken når man vil ha en avslappende ferie! Ikke alle reiser trenger å være “spennende” 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg