Slik ser neste uke ut..

Hei dere fine!

Jeg beklager mitt fravær her på bloggen, men denne ryggen tar snart knekken på meg. Jeg har seriøst vurdert å kaste inn håndkle hver eneste dag, men nå har jeg bestemt meg for å bare bite tennene sammen og holde ut. Det er utrolig nok bare to fulle arbeidsdager igjen så skal jeg hjem! Jeg føler at vi nettopp kom ombord, men da har det altså snart gått to uker alt.. Mandag har vi liggedag, da skal vi vaske og ha øvelse, så skal jeg til legen for å vurdere om jeg trenger å ta røntgen. Så er det kun EN uke i dag til F og jeg er i Kypros! Åh, jeg gleder meg! Det blir så bra <3 Nå har jeg forresten bestilt time til frisøren, iiiii! Jeg skal starte prosessen med å bli blond i slutten av mai, så det blir spennende. Jeg er så redd for å måtte gå med stygg farge og frisyre en stund, men jeg stoler på flinke Marie som er den eneste som har rørt håret mitt på mange år! Så det går nok fint. ♥Mandag: Vaske dag og kanskje ha øvelse. Jeg skal også bestille time til legen. Så skal jeg besøke mamma <3  

♥ Tirsdag: HJEM! Vi må virkelig skynde oss hjem, for jeg har time til å fikse neglene bare en time etter at båten legger til kai i Larvik.. 

♥ Onsdag: Fikse vippene mine i Larvik. Finne ut av hva jeg skal ha på meg på 17.Mai.

♥ Torsdag: Feire 17.Mai først litt i Skien med mannen min, så dra til Sfj for å spise med mamma og søss <3 Dra inn til Oslo på kvelden for å bo på hotell. 

♥ Fredag:  Frode og jeg reiser til Kypros på tidenes kjæreste tur! 

♥ Lørdag: Frode har bursdag!! <3 Jeg håper ha får en fantastisk dag, det skal jeg sørge for! 

♥ Søndag: Sole oss hele dagen og spise masse god mat <3 

Ååå for en fin uke jeg har i vente! Jeg håper dere alle sammen har det fint, så blogges vi senere <3 

 

7 kommentarer

Siste innlegg