One week to go

Heihei dere fine <3 

Nå er den første uken ombord overstått og det er bare en liten uke igjen til vi er hjemme i huset våres, ååhh <3 Jeg gleder meg. Denne første uken har faktisk gått veldig fort, så jeg håper den vi har igjen går like fort. I morgen blir det en stor frokost og en ganske stor middags seiling. Det vil si at det blir mye mennesker og mye å gjøre! Da går tiden fort, så det går fint. Vi har hatt noen stille og rolige dager nå, så det blir greit å få litt mer å gjøre. Det er så sykt bra at jeg har jobbet på Mc´Donalds på Fokserød, for DER var det STRESS! Så sommeren ombord her er liksom ikke like ille som det det kunne være på Mc´d, det er jeg glad for! Mange fortalte meg at sommeren ombord er hektisk og slitsom, å det er den! Men heldigvis ikke like ille som Mc´d, så jeg vet at jeg kunne hadde det verre, haha! Jeg husker da jeg jobbet der og jeg bare stod der og holdt på å gå i bakken siden det var så ekstremt mye å gjøre, å alle griller osv peip, kjempe varmt, masse mennesker, fjorten tusen bestillinger og hår i lipglossen. Jeg holdt seriøst på å kaste inn håndkle… Anyways, haha! Jeg håper at dere alle sammen har det fint og at dere nyter været. F og jeg tok en romantisk tur ut på dekk i stad, så vi fikk smakt litt på sommerfølelsen. SAMSUNG CSCNå skal jeg kanskje trene litt her på lugaren, jeg har både vekter og mini bands her så da slipper jeg å gå opp i treningsrommet. Det er så mange der på denne tiden.. Ellers så skal jeg bare slappe av og lade batteriene til i morgen.. Jeg skal jobbe helt fra 07:00 til 21:30, så det blir en laaaang dag! Jeg gruer meg nesten litt, med tanke på at ryggen min er så vond 🙁 Men jeg får bare bite tennene sammen. Jeg ønsker dere en fin dag videre! Vi blogges <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg