Ukens spørsmål

Hei dere fine <3 

Jeg håper at dere alle sammen har det fint? Jeg har det helt greit, men ryggen min er vond…Som jeg har skrevet tidligere, så stupte jeg fra 7,5 meteren i Skien og landet litt feil, så jeg har revet noe muskelvev og fått betennelse. Jeg trodde ikke at jeg skulle klare å jobbe denne perioden, men det har allerede gått en uke uten at jeg har holdt på å dø. Så jeg håper at jeg holder ut en uke til, jeg spiser jo smertestillende til frokost, lunsj, middag og kvelds.. Frode og jeg var en liten tur hjemme i stad, og så fint og grønt det har blitt ute! Man legger så godt merke til det når man er borte i 1-2 ukers tid, mye skjer på den tiden! Nå gleder jeg meg helt ekstremt til å dra hjem igjen, feire 17 mai og dra på ferie! Vi skal til Kypros etter bare noen dager hjemme, åh som jeg gleder meg! Uansett: Jeg fikk noen spørsmål den uken som var, så da tenkte jeg å svare på de nå. Dersom jeg får inn spørsmål i løpet av ukene, så kommer jeg til å svare på dem i et eget innlegg. Så ikke dere tror at jeg ikke gidder å svare dere, hehe 🙂 Her er ukens spørsmål: 

Hvilken båt jobber du på? – Jeg jobber på Superspeed 2 som går fra Larvik til Danmark. 

Hvor lenge har F jobbet som matros (om det er det han er) ? – F er ikke matros. Han har jobbet i Color line i 15 år snart, hehe! Han har jobbet i provianten, restauranten, hovmester light og baren blant annet. Han kan brukes som alt, haha <3 

Jeg ønsker å se dine topp 5 sminkekoster – Det kan jeg så klart lage et eget innlegg om! 🙂 

Hvor lenge har du og F vært samboere? – Vi har vært samboeren i 1,5 år og kjærester i snart 2. Jeg flyttet inn ganske tidlig etter at vi ble sammen. 

Har dere pratet om fremtiden sammen ? (Giftemål, barn hus) – Ja, det har vi! F har sagt at han aldri ville gifte seg før han traff meg. Hvor søtt <3 Han hadde liksom ikke noe behov for å gifte seg, eller spesielt lyst til det, så det betyr mye at han vil det. For jeg SKAL gifte meg, haha! Jeg skal først gifte meg, så få barn. Det er viktig å være gift først syntes jeg, slik at det er “meg og han for alltid” – så begynne å tenke på å få barn inn i bilde. Dersom vi gifter oss, så kommer vi så klart til å få barn sammen <3 Vi begge vil jo ha barn sammen. 

Farger du håret selv eller hjelper F deg? – Litt rart spørsmål, haha! Jeg farger det som regel selv, men han hjalp meg da jeg skulle stripe det i fjord sommer. Han hjelper meg alltid dersom jeg spør om hjelp. Hvordan er pliktene hjemme fordelt? – Jeg liker veldig godt å ha det rent og ryddig, så jeg gjør for det meste det. Men F gjør det jo han også, og vi er flinke til å gjøre ting sammen. Er det litt sent og vi har tøy i vaskemaskinen, så henger vi det opp sammen for eksempel. Men F er sykt flink til å fikse ting ute, som å klippe plen, skru grill, utemøbler og ta vare på huset og eiendommen ute da. Men jeg gjør det meste inne, som interiør og slike ting, men det er jo fordi jeg har interesse for det og F syntes at det jeg gjør er fint. 

Hvilken selvbruning bruker du? – Jeg ble spurt om å lage et eget innlegg om selvbruning siden jeg får så fin farge på hendene mine.. Dessverre så bruker jeg ikke selvbruning nå og har ikke gjort det siden i fjord. Jeg har spist en del betakaroten og solt meg ganske mye den siste tiden siden vi skal til syden..Så svaret er at jeg ikke bruker noen nå..Men jeg liker veldig godt den fra Dove (medium-dark) også den “cocoa brown” som man får på Cubus og Rusta blant annet. 

Vi blogges senere <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg