Søndag

God kveld dere <3 

Jeg har hatt så sinnsykt vondt i både ryggen min og hodet, så derfor har jeg ikke orket å blogge noe særlig. Som dere vet, så sliter jeg skikkelig med migrene, og de siste dagene har det vært så vondt at jeg ikke har hatt lyst til å gjøre annet enn å sove. Jeg har seriøst kun jobbet og sovet foruten om en liten treningsøkt i går. Jeg har fått for me at jeg får mindre vondt i hodet når jeg trener, så derfor prøvde jeg det. Det funket litt, men ikke såpass at migrenen forsvant. Så jeg har lagt meg 20-21 de siste kveldene. Det har vært kjempe deilig da, så jeg syntes ikke det gjorde så mye. Det har vært litt å gjøre ombord i dag, så nå skal jeg ikke annet enn å ta en ansiktsmaske også sove. I morgen har vi liggedag, så båten ligger til kai helt frem til 17:30, så da skal vi vaske. Jeg håper F og jeg får tid til å kjøre en tur hjem. Jeg savner huset så!! Eller er det ikke så veldig mye nytt, så jeg har ikke så mye å skrive egentlig. Jeg sier igjen takk for alle fine kommentarer, meldinger og forslag til blogginnlegg! Det setter jeg pris på, og jeg skal prøve å komme med de innleggene dere ønsker. Jeg håper at dere alle sammen har det kjempe fint og er klare for en ny uke i morgen! Nå er det snart bare en uke igjen til vi skal hjem igjen, så tiden går jo fort! Nå skal jeg dusje og sove, så vi blogges senere <3 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg