Mine favoritt vipper

God morgen dere fine <3

Jeg har allerede vært på jobb noen timer, så jeg benytter pausen min til å stikke innom her. Det er faktisk litt mennesker ombord i dag, men ikke så veldig mange. Det blir stille og rolig resten av dagen, og i morgen er det kjempe lite mennesker med. Det er ganske deilig når det er rolig, men tiden går sent.. Uansett. Igjen så må jeg bare takke dere for alle fine ord og støttende meldinger og kommentarer. Jeg blir helt rørt!! Jeg kommer til å skrive mer om det senere <3 Dere er så snille! Og noen av dere er slemme…Men vi er alle forskjellige, haha. Jeg har fått noen spørsmål i kommentarfeltet, så jeg vil bare si til dere at de kommer jeg til å svare på i “ukens spørsmål” så ikke tro at jeg ikke gidder å svare, for det gjør jeg! Noen har lurt på hvilke øyevipper jeg bruker og hvorfor jeg har begynt med disse løsvippene isteden for extensions, så det skal jeg så klart svare på!SAMSUNG CSCJeg bruker KUN “ICONIC” vipper fra House of Lashes. Jeg syntes at de er så fine og man får en skikkelig fin look med de, så derfor liker jeg de så godt. De er også ganske enkle å sette på så lenge du bruker HOL limet og venter et minutt ca etter at du har påført limet. Jeg hadde jo vippeextensions for en liten tid siden, men de datt fort av så da kjøpte jeg disse igjen. MEN 16 Mai skal jeg sette ppå volum vipper igjen slik at jeg er fin til 17 mai og ferien med F. Spesielt ferien da jeg ikke kommer til å bruke noe sminke der. Da er det så digg å likevel føle seg fresh med vippeextensions, microblading og extenisons i håret!SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en fin dag videre, så blogges vi litt senere <3 Igjen, takk for at dere er så snille og gode!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg