Jeg gleder meg helt sinnsykt

Hei dere fine!

Jeg håper at dere alle sammen har det kjempe fint, og at dere er klare for helg? Jeg er i hvert fall det! Ikke at det er så stor forskjell på ukedager og helg her ombord, men det er generelt litt mer og gjøre. I tillegg så er det endelig noen programmer jeg vil se på. Disse dagene ombord så langt har vært så rolige, så det har gått veldig tregt..Men jeg er jo alltid positiv (vil jeg påstå) så vi har jo snart vært her en uke alt tenker jeg, haha! Det går fort. Uansett: Jeg er overrasket over at jeg har fått så lite hat egentlig etter gårsdagens VG artikkel, jeg trodde helt ærlig at det skulle være flere som ville informere meg om hvor dum og jævlig jeg er, men nei. Det er bra! Det har så klart vært noen stygge kommentarer, og noen diskusjoner på nettet her og der. Men jeg tenker at det sier mer om dem enn meg. Jeg lever videre og er lykkelig <3 Det var utrolig gøy å se at bloggen har hoppet helt opp til 27 plass på topplisten da, det må jeg si! Før så ble jeg overlykkelig og lagde et eget innlegg over at jeg lå på 100 plass liksom, hehe <3 SAMSUNG CSCI morgen er det bare to uker til F og jeg er på Kypros! OMG så mye jeg gleder meg! Nå som dette oppstyret om artikkelen holder på, jeg har betennelse i ryggen, jeg er generelt sliten, og F har vondt i ryggen, så skal det bare bli SÅ fantastisk med en uke på 5 stjerners hotell med all inclusive! Jeg tror jeg seriøst aldri har gledet meg så mye til en ferie, noen gang!SAMSUNG CSCDette bilde er fra Elafonissi som søss og jeg var på i fjord. Det var så koselig <3 Og ikke minst fint der! Reiser dere noen gang til Kreta, så dra dit!! Det er virkelig verdt det. Vi skal jo til Kypros nå og der har verken F eller jeg vært, så det blir spennende. Jeg har hørt at det er veldig fint, så jeg tror det blir bra. I tillegg så skal det bli så koselig å dra på ferie sammen med kjæresten min. Vi har aldri vært på ferie sammen før, så det skal bli helt fantastisk! Den eneste gangen vi har vært ute å flydd sammen var da jeg skulle operere i Istanbul, men jeg kan ikke si at det var en ferie akkurat.. Så det blir bra! Som jeg har nevnt så har vi bestilt suite med egen utgang til basseng, så med andre ord kan vi bare ligge utenfor suiten hele dagen utenom når vi skal spise. Det hotellet vi skal på virker så sykt bra, og de har fått så mye skryt for maten sin! Åhh, jeg gleder meg <3 

SAMSUNG CSCJeg gleder meg så mye til å bare være kjærester <3 Klisskliss, jeg vet! Jeg er ferdig på jobb nå, så jeg skal trene litt! Ønsker dere en fin dag videre <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg