JEG ER I VG

Hei dere fine!

Jeg er på jobb nå, men jeg ville bare innom og dele med dere at jeg er i VG i dag! Som jeg har nevnt tidligere, så ble jeg intervjuet for noen måneder siden angående operasjonen min i Istanbul. Saken kan leses  HER (VG+) Hvis dere er interesserte 🙂 Jeg føler at saken ble lagt frem slik jeg ønsker, og jeg mener alt jeg sa. Jeg har fått en god del spørsmål om inngrepet mitt, så her får dere litt mer informasjon. Husk at jeg ikke oppfordrer noen til å operere seg, men at jeg mener at mennesker skal kunne bestemme over seg selv. Det er så klart trist at det har blitt slik, at mange velger å operere seg, men i mitt tilfelle så har det faktisk gitt mer mer livsglede. Jeg skjuler ikke ansiktet mitt like mye som før og jeg føler ikke lenger på det når mennesker ser meg i profil. Så for meg så gjorde det en stor forskjell og jeg er glad for at jeg gjorde det.SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin dag <3 Vi blogges senere!

5 kommentarer

Siste innlegg