Date

God kveld dere fine♥

 I dag har jeg gjort absolutt ingenting. Eller ingenting var litt feil, fordi dagen startet faktisk med at jeg vasket vinduene før frokost. Men så fort frokosten var inntatt så fløy alle kreftene ut av meg. F har vært flink å trent, mens jeg har vært hjemme og bare slappet av. Jeg begynner å bli litt forkjøla, så kanskje det er derfor. Da han kom hjem sovnet vi faktisk begge to på sofaen og sov i nesten to timer(??) jeg skjønner ikke det.. Men så kviknet vi til og begge to var sultne. Utrolig nok så orket ingen av oss å kokkelere så veldig, så da besluttet vi at vi skulle dra på Jimmy´s å spise en litt bedre middag. Dessverre så viste det seg at det ikke lenger heter Jimmy´s men noe helt annet som jeg ikke husker navnet på..Jimmy´s serverte blant annet gode burgere, biffsnadder og gode biff middager. Det var jo det jeg var forberedt på, så det var litt kjipt. Denne nye restauranten serverte asiatisk mat, så det var nesten bare sushi, scampi og and på menyen. Denne desserten derimot var veldig god! Å den ser jo veldig fin ut også, så det var et pluss. Jeg elsker når maten man blir servert ser skikkelig fin ut, hehe. Mannen bestilte tre retters, så han fikk både scampi på spyd, chrispy duck og denne desserten. Jeg smakte så klart på alt, men jeg syntes helt ærlig ikke at det var så bra.. I tillegg når man forventer biff middag, men heller ender opp med ris og kylling liksom, så blir man litt skuffet. Jeg bestilte “Gul Curry” som er kylling i karri. Denne var god, men det var ikke noe spesielt. Jeg ser litt rar ut på bilde, men til mitt forsvar så hadde jeg nettopp våknet fra en to timers lang powernap og F sa så klart noe morsomt mens han knipset bildet. Så fort vi hadde slukt maten, så dro vi hjem igjen. Se så søte sko jeg har! Disse kjøpte jeg i fjor, men jeg har jo ikke hatt mulighet til å bruke dem før nå. Jeg digger dem og elsker å bruke de. Det er så koselig å være på date med denne mannen her♥ Min mann♥ Vi ler så mye sammen, og er enige i det aller meste. Jeg elsker han.Nå skal vi se om vi finner en film før vi skal legge oss. I morgen skal jeg/kanskje vi til Sandefjord siden jeg må til legen med ryggen min.. Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre, så blogges vi♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg