It starts today

Hei dere fine ♥

Jeg er tilbake i Skien og her er det skikkelig kjipt vær.. Det har regnet og er overskyet, så jeg tror jeg holder meg innendørs i dag. Det eneste jeg skal er å dra for å kjøpe noen oppbevaringsbokser. Jeg skal nemlig legge vekk vinterklær og ta frem sommerklærne isteden, jippi! Jeg gruer meg litt må jeg si, for klesskapet mitt eksploderer snart. Så fult er det.. Så har jeg endelig time til å ordne neglene mine senere i dag. Jesus, det er nødvendig nå! Jeg har mistet fire negler.. Mine egne negler gror så fort, så geleneglene detter av med mindre jeg fyller på etter 2-3 uker, men nå er det snart 4 uker siden… Uansett: Jeg har eeeendelig mottatt alle pakkene mine fra Womens Best. Jeg har gledet meg så masse til disse produktene skulle komme, så omsider er de her. De ble så klart stoppet i tollen, så det ble litt dyrere enn forventet.. Pyttpytt. SAMSUNG CSC

Jeg får veldig mye mer motivasjon til å trene når jeg har kosttilskudd som jeg tar. Det blir på en måte en liten motivasjonsboost å trene når jeg vet at jeg har pwo, bcaa og proteinpulver. I tillegg så kjøpte jeg en superfood smoothie som kun skal blandes ut med vann, så er den klar! Spennende! Proteinpulveret kan erstatte 1-2 måltider om dagen, så denne kommer jeg til å ta med meg ombord på jobb da det ikke alltid er mat der som jeg foretrekker. Smart! SAMSUNG CSCJeg tok også med meg noen hår vitaminer. Disse er i “godteri” form og smaker veldig godt, så nå håper jeg at håret mitt vokser fortere! Jeg kjøpte også Kreatin, også fikk jeg med gratis protein chips og en cookie siden jeg handlet så mye. Jeg starter på disse produktene i dag, så er jeg spent på hvordan det går fremover! Jeg vil bli litt flinkere nå som sommeren er rett rundt hjørnet. 

SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en kjempe fin mandag videre! Vi blogges♥

2 kommentarer
    1. Vil anbefale deg haircare. Har selv brukt det ca.4-5 mnd, og håret har aldri vært så tjukt og langt. Virkelig verdt pengene 🙂

    2. Anonym:jeg har prøvd haircare før, men følte det ikke hjalp… vet man må gå en stund på de, så kanskje jeg tester de ut igjen når jeg er ferdig med disse:-)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg