Hjemme i fjorden

God kveld♥

Migrenen har enda ikke gitt seg, så jeg begynner å bli rimelig irritert og lei. Men slik har altså hverdagen min vært i ti år nå, så det er ikke noe nytt. Det hjelper så klart ikke at vi sov tre timer i natt og at vi har vært på farta i hele dag. Ingen god kombinasjon.. Jeg lagde som sagt god middag til søss og meg i går, så vi ble sittende oppe ganske mye lenger enn det vi burde. Vi tok jo båten 07:00, så mamma hentet oss her rundt 06:15. Så vi tok båten over til Sverige og handlet litt. Vi var utrolig raske, så vi var allerede tilbake hjemme før 14:00. Ikke verst! Det var veldig deilig å være såpass raske, så vi fikk masse av dagen hjemme. SAMSUNG CSCDa vi kom hjem slappet vi av litt før vi  dro til Farmor og Farfar. Der ble vi sittende et par timer, og det var så koselig! De har vært gift i 69 år, så det er beundringsverdig! Det er så viktig å besøke familien sin, så det anbefaler jeg dere alle om å gjøre! Noen syntes sikkert det er skikkelig kjipt, men det betyr så mye, og plutselig har man ikke muligheten lenger. SAMSUNG CSCEtter det var det ganske sent, så vi gikk en tur med Tassen før vi gikk hjem igjen. Tassen er så fin! I går gikk jeg en kjempe lang tur med han, og det var så fint. SAMSUNG CSCNå skal vi spise pizza og se film før jeg sovner. Jeg gleder meg så masse til å sove. I morgen drar jeg tilbake til Skien og mannen min <3 Før det skal jeg i hvert fall gå en tur med mamma, koselig. jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld! Vi blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg