20 APRIL

God kveld dere fine♥

Det har vært en ganske tung dag, så jeg har ikke tatt meg tid eller ork til å stikke innom her tidligere. I går holdt jeg på i huset og i tillegg lagde jeg kake som jeg nevnte i forrige innlegg. Jeg sa jeg skulle dele oppskriften med dere, men jeg fikk ikke tid til å dokumentere det, men det tar jeg igjen senere. For den kaken ble god! F likte den i hvert fall veldig godt, men han liker jo alt jeg lager. hehe♥ Jeg dro tidlig til Sandefjord i dag siden jeg skulle i begravelse, så derfor har jeg slitet skikkelig med migrene i dag. Jeg får alltid heftig migrene når det er “slitsomme” hendelser, så jeg var forberedt. Men det er aldri noe gøy… Jeg har så vondt, så jeg gleder meg virkelig til jeg skal sove. Jeg sover over hos søsteren min siden vi skal tidlig til Sverige i morgen sammen med mamma. Det blir veldig koselig♥ Som dere vet så pleier jeg å ta noen dager i Sandefjord for å være med familien min. Selvom jeg allerede savner mannen og huset våres, så er det alltid godt å være med min egen familie også. Jeg skal lage skikkelig digg biffmiddag til søss når hun kommer hjem fra jobb, åh som jeg gleder meg! Når det kommer til biff, så er jeg ganske nøye på kvaliteten, så jeg måtte faktisk innom TRE Meny butikker, og likevel så fant jeg ikke Jacob´s indrefilet. Kjipt.. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredagskveld videre, jeg håper dere alle sammen har det bra! Vær snille med hverandre, og sett pris på hverandre! Livet er så skjørt og ting kan endre seg så brått. Vi blogges senere, klem ♥

5 kommentarer

Siste innlegg