Årets første…

Hei fine!

FOR EN FANTASTISK dag det har vært i dag! Herremin, nå er sommeren rett rundt hjørnet! Mannen og jeg stod opp allerede 07:15, så vi har virkelig utnyttet denne dagen til det fulle. F fikk ånden kjempe tidig i dag, så han gikk ut i hagen for å begynne å skru sammen utemøbler, grillen, vaske litt og rydde. Så han har bare vært helt utrolig flink i dag. Det er så deilig å ha en mann som kan gjøre slike ting. Jeg ble med på fyllinga i to omganger, så vi fikk virkelig ryddet opp en del. Det meste av dagen gikk til det, og i og med at solen skinte helt ekstremt så bestemte vi oss for å grille. Så vi har grillet og spist middag ute for første gang i år, så deilig! SAMSUNG CSCHvor godt ser ikke det ut? Jeg hadde tatt opp kylling slik at vi kunne spise kylling og ris i dag, men jeg måtte fort ta opp grill skiver da termometeret viste 28 grader i solen. SAMSUNG CSCSolbriller HER SAMSUNG CSCFine mannen min <3 Jeg bare elsker når han får sånne “rydde,fikse ting,ordne” anfall. Han gjør mye, det er ikke det, men når han får sånne anfall så holder han på i mange timer og gir seg ikke før han er ferdig. Flink! SAMSUNG CSCÅhh, som jeg gleder meg til flere dager som denne! Jeg ønsker dere alle sammen en kjempe fin dag videre! Vi skal en tur avgårde nå, så vi blogges bare senere. Smask ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg