Innkjøp denne perioden

Hei dere fine! ♥

Vi er endelig hjemme igjen, så det er kjempe deilig. Vi dro rett på butikken og handlet det vi trengte på vei hjem i går, så satt vi oss rett ned på sofaen. Jeg måtte pakke ut litt, rydde litt og få vekk påske pynten først, men det gikk veldig fort. Vi hadde jo gjester dagen før vi gikk ombord forrige gang, så jeg rakk liksom ikke å pakke vekk all pynten og slike ting, så det var full påske her da vi kom hjem i går, haha! Men nå er det heldigvis pakket bort, og snøen har jo også forsvunnet nesten helt. Det er så sinnsykt digg å se gresset og bare veier igjen. Jeg følte meg ganske dum som dro hjem i parajumper i går mens andre gikk i skinnjakker, men til mitt forsvar så snødde det den dagen vi dro på jobb. Såhh, det så. Uansett: Jeg har som alltid utnyttet parfyme/kosmetikk kvoten min til det ytterste. Jeg skal begrense shoppingen min, men akkurat denne kvoten har jeg bestemt meg for å bruke opp hver gang jeg er ombord. Det er et beløp man kan handle for (med prosenter) så man kan ikke handle for mer enn det. Dette fikk jeg i hvert fall med meg denne gangen – 

SAMSUNG CSCDen  første dagen ombord går jeg som regel innom butikkene for å se om det har kommet noe nytt. “Dessverre” så kommer det noe nytt hver gang, hehe! SAMSUNG CSCDenne leppe masken har jo bare en sinnsykt kul beholder! I love it. I tillegg så funker disse maskene helt sykt bra. De skal være på leppene i 10 minutter, så tar man den av. Leppene får så mye fuktighet av disse at resultatet er skikkelig synlig etter en gang. SAMSUNG CSCDette er den andre jeg kjøper av denne fordi jeg likte den så godt. Det er en foundation stick med contour stick på den andre siden. Jeg bruker denne hver dag. Men foundation siden bruker jeg ikke så ofte da den ikke har like mye dekkevne som jeg ønsker. Man kan så klart bygge den opp, men da føler jeg at jeg får så sykt mye sminke på huden så jeg foretrekker å ikke gjøre det.SAMSUNG CSCJeg ble anbefalt denne higlighteren fra Sensai, men jeg liker den ikke så veldig godt dessverre. Jeg syntes den skinner alt for lite, så jeg tror kanskje denne blir solgt videre eller gitt bort. Jeg skal prøve den igjen senere i dag for å gi den en ny sjanse, men jeg liker virkelig pudder highlightere best.SAMSUNG CSCJeg kjøpte også en ny primer i stick form. Det hadde jeg ikke fra før, og denne skal hindre huden i å bli oljete. Jeg slet mye med oljete hud tidligere, men ikke så mye nå lengre. Jeg liker generelt produktene fra Smashbox, så denne havnet bare i kurven. SAMSUNG CSCSå til mirakel produktene! Disse små søte funker så utrolig bra på forskjellige områder. Den fra Chanel er en lip care som jeg bruker hver morgen mens jeg sminker meg. Det er ikke en lip balm som jeg bruker gjennom dagen, men som sagt mens jeg sminker meg. Den pleier leppene virkelig og gir glatte lepper. Den fra Dior er en krem til neglene og negl båndet. Den funker SÅ bra. Jeg sliter litt med stygge negler og negl bånd, men allerede etter to gangers bruk så ser jeg stor forandring, no joke! Jeg elsker den og kommer til å skrive et eget innlegg om det. 

Det var det jeg kjøpte denne gangen ♥ I dag skal F og jeg mest sannsynlig skifte dekk på bilene, så må vi handle litt mer. Vi blogges senere ♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg