1000 kalorier

Hei fine dere! 

Det er endelig lørdag og jeg er ferdig på jobb for dagen, så digg! Nå er det kun søndag, mandag, så skal vi hjem!! wii <3 I går tok jeg meg rett og slett fri fra blogging siden jeg var så sliten, men i dag føler jeg for å stikke innom og si hei. Jeg skal verken trene eller sole meg i dag, jeg skal kun blogge ferdig så skal jeg legge meg til å slappe av/sove. Natten til i dag var j****** for å si det sånn. Jeg sov kjempe dårlig og jeg har kastet opp. Jeg trodde at jeg hadde fått omgangsyke, men fant ut at det ikke var det da jeg ble frisk med en gang. Jeg har skadet ryggen min, så derfor har jeg spist noen voltaren piller og har tydeligvis reagert på dem.. Jeg var i svømmehallen og stupte fra 7,5 meter og landet feil, så jeg har hatt vondt i ryggen siden det. Det er nå en måned siden snart, så jeg tror jeg må til legen. Det er vondt hele tiden og jeg klarer nesten ikke å børste håret engang:-( 

Siden det er lørdag så unnet jeg meg en frappe i dag. Jeg unnet meg en på onsdag også, og en fredag forrige uke, men det går fint. Det er jo så godt! Jeg har spist utrolig lite usunt denne perioden, så jeg er faktisk stolt av meg selv. Det har bare ikke fristet liksom, så det skal jeg utnytte! Jeg hørte i stad at man får mer lyst på sukker om man spiser mye søtt, så det liksom er en vond sirkel. Men hvis man klarer å holde seg unna, så mister man lysten. Jeg tror det er det som har skjedd med meg. Såh, det var lørdags oppdateringen min! Vond rydd og 1000 kalorier på 3 minutter. Nå gleder jeg meg bare så til å komme hjem og slappe av. Samtidig som jeg gleder meg ekstremt mye til å se mamma og søsteren min igjen. Å ordne negler, vipper og hår <3 Jeg ønsker dere alle en kjempe fin lørdag videre, så blogges vi! 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg