En liten favoritt

Hei alle fine!

Jeg håper dere har det fint, og at dere er gleder dere like mye til helgen som meg. Jeg blir alltid litt ekstra glad den siste helgen ombord, for da er det ikke mange dagene igjen før vi skal hjem. Herremin som tiden flyr altså, det er jo ingen problem å jobbe borte fjorten dager! Denne dagen er snart ferdig og fredagen står for tur, åhh <3 Uanset: Jeg har en liten favoritt jeg vil dele med dere! Nå har det vært så mye spørsmåls innlegg, så nå er vi back on track med makeup, hudpleie og mat! Å som jeg har sagt en milliard ganger, så kom gjerne med tips og ønsker om innlegg dere vil jeg skal skrive <3 

Estee Lauder Double wear concealer 

Åhh, endelig har jeg funnet en perfekt concealer som dekker bra og holder lenge. Samtidig som den kan brukes som higlighter. Jeg bruker den under øyene hver eneste dag, og i pannen pluss nesen. Denne concealeren har jeg brukt i over en måned nå og jeg er så fornøyd! Concealer har faktisk veldig mye å si og jeg anbefaler folk som bruker sminke til å bruke concealer for å se litt mer våken ut. På bildene ser dere uten concealer, med, blendet ut, med settingpudder, ferdig resultat. SAMSUNG CSCJeg kjøpte min på båten, men jeg er nesten hundre prosent sikker på at den fås kjøpt på Kicks etc. Jeg håper dere alle får en fin dag! Vi blogges senere <3 

5 kommentarer
    1. Så pen du er 😍
      Kan du lage en sminkevideo en gang hvor du starter helt fra usminket til ferdig sminket? 👸❤

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg