Svar på spørsmålsrunden del 3

Hei igjen dere!

Jeg er ferdig på jobb nå, så da rekker jeg et innlegg før jeg har en avtale med solariumet her ombord. Dagene flyr avgårde og i morgen er det torsdag allerede, wii! Jeg elsker å jobbe dag, rutiner med mat og søvn går så mye lettere da. Nå har jeg liksom hele kvelden på meg til å trene, sole meg, se på tv, dusje og sove. Deilig! Uansett, her er svarene på den siste delen av spørsmålsrunden. Det var gøy at det var så mange spørsmål, det setter jeg pris på! 🙂 Slenger ved noen sommerlige bilder, jeg lengter så etter sol og varme!! 

SAMSUNG CSCHva synes du om plastikkirurgi? – Jeg er jo en av dem som faktisk har operert meg av kosmetiske grunner, så jeg kan jo ikke si at jeg er imot det. Jeg er for at man skal gjøre det man selv vil dersom det gjør at man får det bedre. Hvis en jente som ikke har bryster operer seg for å få større bryster for å se mer kvinnelig ut og få et bedre selvbilde, så gjør det! Men de som overdriver og opererer alt som er støtter jeg ikke helt. 

Synes du plastikkirurgi og bilderedigering forvrenger skjønnhetsidealer særlig hos unge? – Ja, det syntes jeg. Jeg syntes så klart det er trist at unge blir påvirket av de som skriver om det osv (slik som jeg gjør), men så tenker jeg også at det er aldersgrense på plastikkirurgi av en grunn. Å når man er 18 år så burde man klare å tenke selv hva man står for eller ikke, men så klart, man blir påvirket og tror det er normalt. 

Synes du at du har bra allmennkunnskap? – Den kunne vært bedre, men det er flere ganger at jeg svare på ting som ikke andre rundt meg kan. Det er en deilig følelse! Spesielt når jeg svarer på ting som jeg trodde Frode kunne svare på. Han har jo mye mer kunnskap og livserfaring, så jeg digger når jeg “slår” han i ting, haha <3 

Hvis du måtte valgt å studere noe annet enn sykepleie, hva ville det vært? – Økonomi og administrasjon. Jeg elsket det faget på skolen og gjorde det veldig bra i det (5), så det kunne jeg tenkt meg faktisk. Hvem skulle vel tro det? 

Hvis navnet ditt ikke skulle være Pia, men måtte være noe annet på P, hva ville du valgt? – Daaa ville jeg kanskje hatt Pernille som navn, det er vel ikke så mange andre navn på P som jeg kommer på. SAMSUNG CSC
Hva liker du best å spise av usunne ting? Og hva liker du minst? (For eksempel selv hater jeg pisket krem selv om mange andre er skikkelig glad i det) – Jeg er veldig glad i sjokolade, men aller best er is! Jeg har blitt så glad i is den siste tiden og kan spise en tre liter alene, haha. Jeg er ikke noe glad i pudding!! Æsj, så ekkelt. Jeg takler ikke puddinger eller gele. 

Er du god til å ta i mot kritikk? – Ja, jeg tar det til meg dersom jeg får kritikk. Heldigvis er det sjeldent, men jeg er veldig klar over at jeg også kan gjøre feil og at jeg ikke er perfekt. 

Hvordan reagerer du hvis noen blir sint på deg og f. eks. hever stemmen? – Før begynte jeg å grine og la meg til å sove.. Nå har jeg blitt mye tøffere! Jeg snakker heller saklig tilbake og finner meg ikke i bullshit. Er det noe jeg har gjort galt og får “tilsnakk” så legger jeg meg flat og ber om unnskyldning. (ikke at det er ofte). 

Hvordan reagerer du hvis noen prøver seg på deg og ikke tar nei som et nei? – Dette kunne skje over internett da jeg var singel, og måten jeg løste det på var alltid å blokkere dem. Nå er de fleste klar over at jeg har en to meter lang mann som elsker meg, så ingen prøver seg lenger. hehe <3 

SAMSUNG CSC

Hvordan holder du deg så slank og i god form selv om du spiser usunt? – I dont know.. Jeg er vel bare heldig! Men til tider føler jeg at jeg har lagt på meg og da spiser jeg kanskje sunnere og trener litt mer. 

Føler du deg noensinne tykk (selv om du egentlig vet at du ikke er det)? – Ja! Mange ganger kan jeg føle meg tykk og bli forskrekket over meg selv. Men slik har vel alle det. Noen dager føler jeg meg tykk, andre fit. Så det er opp og ned. 

I hvilke situasjoner føler du deg dum? – Jeg føler meg faktisk ganske sjeldent dum. 

Hva slags mennesker ser du ned på? – Jeg ser ned på de menneskene som mobber andre og tror de er bedre enn alle andre. Og mennesker som mishandler dyr, som stjeler, som gjør slemme ting og er idioter. Det finnes dessverre mange av dem. 

Har du nå i senere tid vært i noe kontakt med de som tidligere mobbet deg? Hvordan forholder du deg til de menneskene nå? Og hvordan er de mot deg nå (har de sagt unnskyld osv)? – Jeg snakker aldri med noen fra ungdomsskolen i det hele tatt, heller ikke vgs. Jeg har så klart noen på snapchat og prøver å holde kontakten med de få vennene jeg hadde, men svært få. Da jeg sluttet på skolen og begynte å jobbe for fult kuttet jeg på en måte ut “ungdomstiden” og “venner”. Jeg vokste opp ganske fort og følte at jeg aldri passet inn i noen gjeng, så derfor ble det litt sånn. Men jeg har møtt noen på byen i senere tid, da er det som regel bare blikk. 

Favorittrestaurant? – Big Horn. 

Det mest romantiske kjæresten din har gjort for deg? – Jeg smeltet da han hadde ordnet det så fint på bursdagen min ombord. Jeg fikk kake, gaver, ballonger og et lite “selskap”. Det var i tillegg hjemreise dagen for oss, så på kvelden dro vi på big horn for å spise middag. Jeg fikk en gave i bilen (et smykke). Så var jeg på toalettet på restauranten og da jeg kom tilbake til bordet lå det enda en gave der (en ring) og da vi kom hjem fikk jeg enda en!! Den super fine Guess klokken min <3  I tillegg så er han veldig flink til å tenne lys den kvelden jeg kommer hjem fra Sandefjord. Han er veldig fantastisk hele tiden <3 

Hva synes du er meningen med livet? – Det vil jeg ikke svare på siden jeg virkelig ikke skjønner meningen med livet… 

Hvordan unngår du søtsug/småspising? – Piller som inneholder chili! 

SAMSUNG CSC

Føler du deg noensinne mentalt dårlig etter å ha spist usunt? – Noen ganger ja, men som regel nei. 

Hvor mange push ups og pull ups klarer du? Det er ikke så mange, jeg litt usikker faktisk. 

Er du mer stille eller skravlete? – Jeg føler at jeg er flink til å tilpasse meg. Hvis jeg er i bursdagen til noen liksom så kan jeg skravle litt, lytte myt og ikke ta såå mye plass. Mens på MIN bursdagsfest er jeg all over the place, haha! Det er opp og ned, men jeg elsker å skravle<3 

Er du åpen (viser du følelsene og tankene dine for menneskene rundt deg? – Ja, men så klart deler jeg ikke alt med alle. 

Synes du at du er god til å snakke engelsk? – Helt ok. Jeg fikk 6ér i engelsk, så jeg kan det altså. 

Favoritt dessert? – Sjokolade fondant med is <3 

Favoritt Victoria’s secret body mist? – Mango temtation eller hvordan det skrives. 

Jeg ønsker dere alle en fin kveld videre! Blogges <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg