Svar på spørsmålsrunden del 2

Hei alle dere superfine! De siste dagene ombord har faktisk vært litt hektiske. Som skrevet tidligere, så seiler vi mellom Larvik, Danmark og Kristiansand. Vi hadde en hel hau med supportere som skulle på vipers håndballkamp, så det var liv for å si det mildt. Derfor har jeg jobbet litt i baren, cafe og restaurant litt dag og litt natt. Så jeg har vært såpass sliten at jeg ikke har orket annet enn å samle søvn når jeg er av vakt. Derfooor kommer del 2 nuh <3 

Hvordan er du først når du blir kjent med nye mennesker? – Jeg føler selv at jeg er veldig flink med nye mennesker. Det vil si at jeg prøver å bli kjent med menneske og ikke er opptatt av å dele hele livet mitt først. Jeg har fått et inntrykk av at mennesker tror at jeg er overlegen og ikke interessert i å bli kjent med nye mennesker, men det er feil! Åhh, skulle ønske alle sendte meg venne brev og ville være med meg, haha! <3 Jeg er veldig åpne og lett å være med. (tror jeg)

Drikker du alkohol? – Veldig sjeldent, men når jeg gjør det så gjør jeg det! Haha, neida. Jeg er sjeldent ute og drikker ikke på kveldene for å abre kose meg liksom. Da drikker jeg heller vann. Men jeg ELSKER å dra ut og drikke og feste med venner, men jeg er veldig forsynt dersom jeg er det mellom fem og ti ganger i året, haha. 

 Er du fornøyd med livet ditt? – Ja, akkurat nå så er jeg vel det. Det er en usikkerhet med framtiden bare, det er litt stressende å tenke på. 

 Har du hatt seriøst forhold før nåværende kjæresten? – Seriøse og seriøse, men ja. Et tidligere forhold var delvis seriøst. 

 Er du overfladisk? – Ja, litt kanskje. Jeg er jo veldig opptatt av overfladiske ting. Og kollegaene mine ler godt når jeg må løpe på lugaren for å børste håret isteden for å spise mat med dem. Eller når jeg sier “Ja, men det er Chanel så det går fint” 

Hva skal du i sommer? – Jobbe, kose meg, reise litt og bare nyyyyte livet. 

 Fortell noen “mannete” vaner du har? – Jeg har vel egentlig ingen mannete sider? Eller kanskje et godt eksempel var da jeg hadde TZR og byttet både clutch wire, el-starter, kåper og diverse utstyr. Jeg kan for eksempel bytte dekk easy, men jeg lar F gjøre det så jeg slipper å knekke neglene. Men jeg kan dersom jeg blir enslig, haha!

Hvordan synes du et smakløst antrekk er? – Nå syntes jeg om man har på seg en rosa genser og gul bukse ikke er så pent, men det er vel “fashion” tenker jeg. Så jeg tenker veldig sjeldent på om jeg syntes et antrekk er smakløst eller ikke.. 

Synes du at du er pen? – Svarte jeg ikke på dette i del 1? Jeg husker ikke, men svaret er nei. 

 Synes du at du er penere enn noen av vennene dine? – Nei, slik tenker jeg ikke. 

 Er det lett å bli kjent med deg? – Ja! 

Vil du bli kjent med nye mennesker?- Ja, JA, ja <3 

Kan du lage innlegg der du viser frem hjemmet deres? – Ja, det kan jeg godt. 

Kan du turn, i så fall hva? – Jeg kan slå jul, stå på henda og gå i bro om det er turn. Jeg gikk på stuping i 7-8 år, så jeg kan da noen triks jeg også. 

Hvordan har du fått lesere/hva har du gjort for å få lesere? – Jeg har holdt på en stund nå og jeg føler at jeg bare får flere og flere lesere, og det er så koselig! Jeg prøver å oppdatere jevnlig og kommer med forskjellige temaer. 

Hva slags menneske synes du at du er (utseende og personlighet)? – Jeg syntes selv at jeg er en veldig snill person som tenker utrolig mye på andre. Jeg kan for eksempel være raka blakk men så går jeg på butikken og kjøper sjokolade til søsteren min på mastercard, haha! I tillegg så gråter jeg veldig lett dersom jeg ser noe vondt – for eksempel en dyr i nød eller noe, så jeg er et følsomt menneske. 

Får du mye oppmerksomhet av gutter/menn (f. eks på jobb, byen?)? – Jeg er ikke så ofte på byen, men på jobb. Jesus. Det er daglig plystring og hvisking i øret mens jeg jobber. Men heldigvis så har F snakket litt fornuft i meg, så jeg har begynt å se stygt på dem og snakke til dem. 

Hvor mange kjærester har du hatt? – Jeg hadde mange useriøse barne kjærester, men bare tre som har vart en stund. 

Er du bortskjemt? – Nei! Jeg begynte å jobbe da jeg var ung, har sjeldent fått noe gratis, betalt billappen, mopedlappen og skaffet meg jobber selv. Så det syntes jeg ikke. Folk trodde at jeg var bortskjemt, men det har jeg aldri vært. Mens venninner FIKK penger til kino så måtte jeg gjøre noe for de, haha. Men jeg er så glad for det, for jeg har fått en veldig godt oppdragelse vil jeg tørre å påstå. 

 Er du flau over deg selv? – Nei, det har jeg ingen grunn til å være. 

 Hva ville du endret/forbedret på ved utseendet ditt? – Ansiktsformen ville jeg endret på, lengre munn, nesen skulle vært mindre. Well listen er lang. 

 Hvilken kamera har du? Samsung nx 1000.

Hvor sosial er du? – Jeg skulle vært mer sosial, men jeg prøver å møte de viktigste menneskene i livet mitt hver periode jeg er hjemme. Men det er det som er så teit med jobben min, jeg er borte halve måneden, halve året.. 

Er du noensinne redd/nervøs for sosiale situasjoner? – Jeg kan bli veldig usikker på byen når det er store jente mengder. Jeg klarer som regel å heve meg over dem, men jeg får så masse blikk og kommentarer så det er ikke noe hyggelig. 

 Er du 100% fornøyd med deg selv eller er det noe du ikke liker? – Dette svarer jeg på hele tiden? Baby, jeg kunne endret alt! haha 

 Synes du det er viktig å være slank? – Nei, men det er viktig å være sunn og ta vare på seg selv! 

Har du silikon? – Nei. 

Plager det deg hvis kjæresten din liker bilder av kvinner du ikke kjenner på sosiale medier eller chatter aktivt med de? – Han kan like hva han vil så lenge han aldri går bak ryggen min. Jeg stoler så mye på min mann at det kunne jeg ikke brydd meg mindre om. Men han får ikke snakke med de, det er vel litt rart? 

 Får du stygge blikk av andre kvinner f. eks. ute på byen, hvordan reagerer du på sånt? – Dessverre, ja. Jeg la ikke så mye merke til det før og hevet meg mer over det frem til F begynte å legge merke til det også. Han nevner det nesten hver gang vi går i byen at jenter kikker på meg, og at jenter er så teite. Jeg kan kaste et blikk over noen jeg også, og om noen har en veldig fin veske eller sko så kan jeg ta meg selv i å stirre. Men jeg føler at jenter gjør mer enn å kaste et blikk over meg, det er mer studering. Spesielt litt yngre jenter som ikke har lært seg at det er stygt å stirre, hehe. Men ja, F sier det ofte at jenter stirrer på meg. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke. 

 Hvordan pleier du håret ditt? – jeg vasker det 2-3 ganger i uken og da bruker jeg shampoo, balsam og hårkur fra Loreal. Noen ganger koster jeg på meg en litt dyrere hårkur. 

Synes du at du er intelligent/smart? – Ja, helt frem til jeg er med i en quiz. Da er jeg plutselig veldig dum. 

 Hvor lang tid bruker du på å ordne deg på morgenen? – Når jeg er på jobb så bruker jeg 30 minutter, hjemme en time. 

Følger du lavkarbo-kosthold? – Nei, det har jeg aldri gjort. Jeg har aldri gått på diet i hele mitt liv. 

Hva spiser du i løpet av en dag vanligvis? – grove knekkebrød med banan, skyr yoghurt, kylling/salat/havregryn/middag ombord/kjøtt eller brød. Det er ikke så mye å velge mellom ombord, men jeg pleier å spise det som blir servert. 

 Er du lykkelig? – Ja

Har du noensinne hatt spiseforstyrrelse? – Nei, aldri. Jeg har jo perioder hvor jeg spiser veldig lite, men jeg har aldri hatt problemer. 

 Hvilken hunderase ville du valgt nå om du måtte ha hund? – Jeg SKAL ha bernersennen så fort jeg har en stabil jobb på land <3 

 Det merkeligste/mest absurde situasjonen du har havnet i? – I dokk i år da Kamilla og jeg var “litt” vel beruset og gjorde mange rare ting da vi kom ombord i båten igjen.. 

Er du kristen? – Ja

 Spiser du noensinne for mye på en gang? – Veldig sjeldent da tallerkenen min ser veldig stusselig ut. 

Jeg lurer på hvilke blogger du leser – og hvorfor du leser dem. – Jeg leser Isabel Raad sin siden jeg syntes hun er hel amazing med sminke, klær og generelt sett. Sophie Elise siden jeg har fulgt hun i alle år. Marthe Borge sin siden hun gir så mye inspirasjon og Stina sin siden jeg alltid har fulgt hun også. Så titter jeg innom de som legger igjen en kommentar her osv <3 

I tillegg lurer jeg på om du vil jobbe på båten i lang tid framover eller om du ser for deg å gjøre noe annet etter hvert – og i så fall hva 🙂 – Jeg jobber på båten så lenge jeg kan og ikke skal på skolen. Jeg har jo søkt, så vi får bare se hva som skjer. 

Del 3 kommer en annen dag, kanskje allerede i morgen! Nå skal jeg trene og sole meg.. vi snakkes senere <3 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg