JEG BLIR SÅ FORBANNA

Hei!

Noen ganger bobler og koker det over selv for meg. Da får jeg lyst til å skrike, grine og i dette tilfelle, skrive. Jeg så filmene til Isabel Raad hvor hun gråt og var kjempe lei seg. Hun er en offentlig person som får mye hat. “Det må man regne med når man er en offentlig person som blotter livet sitt” – tenker sikkert mange? Men jeg syntes ikke det skal være sånn. Det fikk meg til å bli skikkelig, skikkelig lei meg og jeg begynte å gråte selv. På grunn av mobbere. Jeg hater mennesker som mobber, og jeg ønsker dem rett og slett ingenting godt. Jeg blir så forbanna over at den finnes mennesker som rakker ned på andre. Hvem er du til å si at jeg er stygg, at jeg har fæle lepper, stygg kropp og stygt ansikt?! Hvis du syntes at jeg, eller noen andre ikke ser så bra ut så kan man holde det for seg selv. Jeg fatter ikke hvordan noen kan kalle et annet menneske stygg eller for eksempel feit. Hva tror dere det gjør med en menneske? Folk tar livet sitt på grunn av at de blir mobbet. Man hører så mye piss om seg selv at man til slutt begynner å tro på det selv. Man begynner å se de feilene som bli påpekt og man begynner å bli svakere.

Det er så lett å tenke at man ikke vil mer, at man ikke orker mer eller ikke har lyst til å leve mer. Kun på grunn av noen ord som noen idioter sier til deg. Er det mulig altså!! Jeg vet ikke hva som feiler mobberne, men noe må det jo være. Mamma sa alltid til meg “Har du ikke noe fint å si, så holder du kjeft” (Hun sier aldri “hold kjeft”, eller banner med mindre hun er dønn seriøs) Så det har jeg tatt til meg. Jeg kan, som alle andre, tenke noe om et menneske som kanskje ikke er så positivt, men jeg kunne aldri kommentert noe dritt til et annet menneske. Jeg har selv blitt mobbet og gjort flere inngrep på grunn av det. Det angrer jeg delvis på, for da føler jeg meg liksom så svak. At de på en måte “vant” når jeg opererte meg, gråt på toalettet, kuttet meg og var alene. Den dag i dag føler jeg meg sterkere, kanskje fordi jeg sjeldent får dritt kommentarer, men jeg blir så lei meg på andres vegne når jeg ser de stygge kommentarer og mye motgang. Vi skal løfte hverandre opp og frem, folkens!! Ikke tråkke på hverandre.  

Mobbing er så viktig, så derfor velger jeg å skrive et innlegg om det. Så lurer jeg liksom så på hva som får noen til å kommentere stygge ting. Har de det så dårlig med seg selv at de må rakke ned på andre for å få en god følelse med seg selv? Har de dårlig selvbilde, eller er de bare skikkelig, skikkelig dumme i hodet? Hvis du syntes en person har stygg rumpe, så hold det for deg selv. Hvis du syntes noen er feite, så hold det for deg selv. Den personen du sender den kommentaren til har kanskje fått såpass mye motgang at den kommentaren nettopp du skrev gjør slik at denne personen ender livet sitt. Da tenker jeg du sitter igjen med en god følelse. VÅKN OPP mennesker og skjerp dere! SAMSUNG CSC

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg