VI SKAL PÅ FERIE

Hei dere fine!!

Det er rolig ombord i dag, så jeg benytter muligheten til å stikke innom her og dele denne glad-nyheten med dere! Frode og jeg skal på FERIE!! Herregud som jeg gleder meg altså, jeg føler meg som et lite barn som har 100 i reisefeber. Vi bestilte i går kveld da vi følte at vi har gått igjennom alt som er. Vi har stått mellom å dra til Kypros eler Rhodos, men det endte på Kypros da været er mer stabilt der på den tiden. Det var 27 grader der i går, og meldt mellom 25-30 når vi er der i Mai, så det blir sykt deilig! Vi har bestilt all inklusive og fra rommet våres er det egen utgang til bassenget! Det vil si at vi kan ligge på vår egen veranda og kan bade rett derfra, fy søren så digg! Ingen av oss har vært på Kypros før, så om noen av dere har det så tar vi gjerne imot tips om ting vi burde gjøre. Vi skal til Ayia Napa, men hotellet ligger heldigvis ikke i sentrum, heh. Vi reiser allerede 18 Mai, så vi har en friperiode hjemme før vi skal reise. Jeg vil tro årets 17 Mai blir litt stress når vi mest sannsynlig drar inn til Oslo på kvelden, men det får vi ta som det kommer. Jeg gleder meg!! Dette kommer til å bli tidenes kjæreste tur <3 Nå legger vi snart til Kai i Danmark, så jeg må løpe! Vi blogges senere <3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg