Intervju med VG

Hei!

Omsider kan jeg si hei til dere igjen! Mannen og jeg kom hjem fra jobb i går, etter TRE uker ombord… OMG så godt det er å være hjemme igjen! Vi jobbet i to uker med passasjerer, så hadde vi en uke hvor vi lå i dokk i Fredrikshavn. Den siste uken i dokk har vi revet tepper, vasket, pusset, maskert og malt ca 2000 stolbein. Så vi har hatt litt å gjøre for å si det sånn! Det er derfor helt fantastisk å endelig være hjemme. Jeg reiser allerede i morgen til Gran Canaria da, det er faktisk litt kjipt i og med at jeg bare vil være hjemme sammen med kjæresten min. Menmen, det blir kjempe hyggelig på ferie med mamma og søss. Anyways, til overskriften! Denne formiddagen har vi hatt besøk av VG! Jeg ble kontaktet her om dagen angående en artikkel om operasjoner i utlandet, så da har jeg blitt intervjuet angående min opplevelse da jeg opererte meg i Istanbul. Innlegget angående operasjonen kan dere lese HER. Jeg syntes det er veldig spennende å faktisk bli intervjuet av VG, haha! Da kan jeg krysse det av listen min. Artikkelen kommer mest sannsynlig ut neste uke, på nett og papir (tror jeg), Så det blir spennende å se! Jeg deler det så klart med dere når det er ute. SAMSUNG CSCI dag skal vi en tur på Herkules for å kjøpe nye vipper, så skal jeg så klart begynne å pakke for avreisen i morgen. Ellers skal jeg bare SLAPPE AV og nyte det å være på land, og ikke på sjøen… Vi blogge senere ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg