New in from Dior

Hola!

Åhhhh i dag er endelig dagen! Kjæresten min har vært sykemeldt en hel uke, så jeg har vært på jobb alene og i dag kommer han endelig!! Jeg gleder meg så mye at jeg blir nesten litt satt ut. Om en time legger vi til kai og da skal jeg stå klar og hoppe på han i det han går ombord. Anywayssss, jeg har ikke klart å holde nyttårsforsettene mine enda, for jeg har shoppet litt.. Det lønner seg nesten ikke å jobbe her for meg, haha! For jeg kjøper så mye her ombord, men alt her er jo så sykt fint! Vi får veldig gode priser ombord da, så jeg bruker ikke flere tusen kroner liksom. Dessuten så har man en parfymekvote med en viss sum som man kan handle for, så jeg kan faktisk ikke kjøpe så mye jeg vil, og bra er det! Men jeg har altså shoppet litt disse dagene, for vi har fått inn noen nyheter fra Dior! Jeg liker Dior veldig godt, og allerede før jul hadde jeg bestemt meg for å kjøpe denne “clutchen” med leppestifter i. SAMSUNG CSCDenne inneholder hele seks leppestifter, alle kan settes inn i den store som dere ser under på bildet. Det er seks farger, men bare en beholder som alle passer inn i. Det er litt smart syntes jeg! Det er tre matte farger, eller er det fire? Og en eller to shiny. Det er rød, matt rød, matt lilla, nude, burgunder og en rosa farge. SAMSUNG CSCDet som jeg liker ekstra godt er at du kan enkelt ta ut den beholderen som leppestiftene er i og bruke vesken som en clutch. Jeg har brukt den hver dag til å ha telefonen, kort, tyggis og leppestift i. Så smart! SAMSUNG CSCI tillegg er det et gigantisk speil inni, og det er rød hele veien inni. Så ekslusivt og fint! Jeg er kjempe fornøyd med dette kjøpet altså! Jeg har også kjøpt ny foundation, concealer og mascara. Dette er favoritt mascaraen min for øyeblikket, så jeg trengte en ny da den andre er tom. Concealeren tror jeg nylig har kommet ombord, så da tester jeg ut den! Foundationen har jeg brukt før og jeg liker den godt, så da gir jeg den en sjans til. Det har kommet en Dior foundation som er full covarage nå, så jeg tror jeg blir å kjøpe den før vi skal hjem igjen, mehe… SAMSUNG CSCAkkurat nå klikker jeg i vinkler! jeg har gledet meg i hele dag til å se finalen av Masterchef USA nå, men så klikker tv´n så klart og jeg får ikke sett noen ting. ER DET MULIG, fy faen altså så irriterende……!! Jeg håper dere har det fint! Vi blogges senere <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg