GOING TO GRANCA

God kveld! Eller natt? 

Klokken er snart 01:30 og vi ligger til kai i Kristiansand for natten. Denne båten går frem og tilbake mellom Hirtshals og Kristiansand i helgene nå, så går Superspeed 1 mellom Danmark og Larvik. Det er på grunn av at SU1 er litt større enn SU2, så er det så mange dansker som skal til Norge nå for å dra på skiferier, så da bytter vi rute i helgene! Det er helt greit syntes jeg, og vi merker jo ikke sååå stor forskjell. Overfarten er 30 minutter kortere bare, tror jeg? Jeg går litt i surr… Når denne helgen er overstått så har jeg allerede vært her en uke, og uten Frode. Det er SÅ kjipt å ikke være med han 🙁 Nå er dere sikkert lei av å lese at jeg savner han, men det gjør jeg altså.. Så har vi en uke sammen med passasjer, så skal vi i dokk! Jeg gleder meg til å jobbe litt og ta i et tak, så det tror jeg skal bli bra. I tillegg så liker jeg Danmark veldig godt, så jeg syntes det er koselig å være der. Uansett! Til overskriften. Jeg skal til Gran Canaria! Jeg fylte 20 i September 2017, så mamma lovet en tur til meg og søss i bursdagsgave. Om det ble syden, London eller Polen ble aldri bestemt, så mamma tok saken i egne hender og bestilte en tur nå nylig. Det blir altså en jente tur med søsteren min, mamma og meg. Vi reiser allerede 26 Januar, så det er bare to dager etter at jeg kommer hjem fra jobb. Jeg er stresset allerede, haha! Når man kommer hjem fra jobb så er det ikke mye annet man vil enn å være hjemme, men jeg tror det blir veldig koselig! Jeg savner søss og mamma veldig mye, så det blir koselig å være med dem 24/7 i en uke. 

Jeg har allerede bestemt at F og jeg skal på ferie i år også, så vi skal snart begynne å se og evt bestille. Det blir så koselig og ikke minst gøy! Nå skal jeg sove, i morgen starter jeg på jobb 12:00 og jobber helt til 01:00! Så ikke kom her og si at vi er så heldige som har fri 14 dager hver måned, haha! Vi er så klart heldige som har det, men vi jobber 9,5-12,5 timer hver eneste dag i 14 dager, 154timer, så det er da nok. Jeg ønsker dere alle en god natt søvn, så blogges vi senere♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg