Nyttårsforsetter

Hei dere!

Døgnrytmen min er seriøst helt på tur, og det er så slitsomt! Jeg trives best med å jobbe dag, så jeg har tid til å trene og slike ting på kvelden. Men nå som jeg jobber natt så gjør jeg ikke så mye annet enn å jobbe og sove. Det er ikke lov til å bruke treningsrommet på natten siden det kan bråke veldig for de som har lugar under.. Men men, det er bare for to uker. Mannen min er jo sykemeldt, så jeg er her uten han og det er såååå kjipt! Jeg er så knyttet til han at jeg seriøst ikke orker en uke uten han, haha! Uansett… Jeg starter snart på jobb, men jeg tenkte jeg skulle dele mine nyttårsforsetter med dere! Nytt år, nye muligheter vet dere!

♥Bli flinkere til å trene! Jeg elsker å trene, og jeg gjorde det nesten daglig før jeg flyttet til Skien. Nå skal jeg melde meg inn på Elexia i Skien og begynne å trene jevnlig der! Det gleder jeg meg veldig til. 

♥ Spise sunnere! Det skriver jeg mens jeg spiser en sjokolade….Jeg skal i hvert fall prøve og komme tilbake til sunnere rutiner. Jeg spiser ikke kjempe usunt, men jeg spiser lite og sjeldent. I går spiste jeg to knekkebrød og to brødskiver, på en hel dag! Det er ganske lite, så jeg vil bli flinkere der. 

♥ Være mer ute! I 2017 fikk F og jeg skikkelig sansen for å gå turer i naturen, så det er noe vi absolutt kommer til å fortsette med!

♥ Spare penger! Jeg har brukt så utrolig mye penger i 2017, så jeg er fast bestemt på å kutte det ned en del. Jeg er shopping avhengig og shopping gjør meg sinnsykt glad og lettet, men jeg skjønner jo at jeg ikke kan forsette med det. For det er en dyr hobby, dere! Jeg må spare penger til bil blant annet, for den jeg har nå begynner å dra på åra… 

♥ Bruke mer tid på venner og familie. 2017 Bestod mye av kjæreste tid, og det kommer 2018 til å gjøre også. Men familien min og vennene mine betyr utrolig mye, så jeg ønsker å bruke mye mer tid på dem.

♥ Komme igang med utdannelsen min. Jeg vet ikke hva jeg vil bli, men jeg tror jeg skal gå sykepleie nå i år? Det skremmer meg å bare tenke på det, for jeg er ikke klar for skolen enda. Jeg har ikke så lyst, og jeg er redd jeg ikke kommer inn der jeg vil. Jeg vil inn i Porsgrunn slik at jeg kan bo i Skien med F. I fjord kom jeg inn i Horten, og DET er for langt å dra hver dag fra Skien… I tillegg så vil jeg ikke gå på skolen og være hjemme hver dag mens F er på sjøen, så what to do!!

♥Lære meg å like meg selv bedre. Det er ikke til å legge skjul på at jeg endrer på utseende hele tiden. Jeg vil prøøøve å lære meg å være litt mer fornøyd med meg selv, så får vi bare ta det derifra. 

♥Reise. I år SKAL Frode og jeg til syden. Det har jeg bestemt! Han er verdens beste reisefølge, så bare tanken på hvor fint vi kan få det i varmen! Ååhh. Vi har kun vært i Istanbul sammen, men da opererte jeg så det var ikke akkurat en ferie… Vi har så klart vært i Sverige, Danmark og Tyskland sammen da, men det er ikke akkurat så eksotisk, haha. 

Det er mine nyttårsforsetter! Jeg skal i hvert fall gå all in og gjøre mitt beste! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre. Vi blogges <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg