Mitt 2017

God morgen dere fine!

Klokken er nå straks 04:00 og jeg sitter på lugaren og skriver til dere…. Jeg prøver å holde meg våken litt lengre i dag slik at jeg ikke våkner så mange timer før jeg begynner på jobb. Jeg jobber natt denne perioden, så da krever det litt å vende om rutinene. Nå har jeg allerede sittet noen timer og laget disse bilde collagene, så jeg kommer ikke til å skrive så mye merker jeg, haha! For nå vil jeg sove.. Men jeg ville gi en lyd fra meg, og vi er jo i et nytt år – så la meg si GODT NYTTÅR! Vi hadde det SÅ koselig på nyttårsaften og jeg har virkelig storkost meg hjemme disse tre ukene. Men helt ærlig, så skulle jeg gjerne jobbet i julen og heller hatt fri nå i Januar, haha! For fy f*** så mye jobb det er å både ha jul og nyttårsaften hjemme hos seg selv. Jeg mistet julestemningen flere uker før jul siden jeg stresset hver kveld med å bake julekaker, karameller, brente mandler og vasking og rydding. I tillegg så var det selskaper og mye familietid, noe som er helt sykt koselig! Men det har altså ikke vært så mange dager å lade batteriene på.. Nå er jeg tross av alt ombord i TRE uker, inkludert en uke i dokk (verksted).. Så jeg kjenner jeg gleder meg til jeg skal hjem igjen, hehe! Uansett: Jeg tenkte jeg skulle dele med dere mitt 2017. Det har jo skjedd litt, og for min del er det veldig gøy å se tilbake! Sommer ♥​Jeg lagde et collage før dette med noen bilder fra da F og jeg var i Gøteborg, og fra da vi var på cruise. Men dessverre så forsvant det inni macen, og jeg finner det seriøst ikke! Så orker jeg virkelig ikke å begynne å lage nye collager nå, beklager… Derfor hopper vi rett til sommeren! F og jeg var hos søsteren hans og badet noen dager, vi var på stranden, dro på flere kino dater, og vi spiste mye ute. Sommeren med Frode er seriøst noe av det beste jeg vet om! Kreta ♥​Jeg var på Kreta med søsteren min! Jeg fikk det i bursdagsgave, så det var veldig brått på og en overraskelse. Det var veldig hyggelig, og vi fikk slappet godt av. Vi besøkte en fantastisk strand som heter Elaffonissi eller noe slikt, og den var så sykt fin!! Vi gjorde ikke så mye annet enn å sole oss, bade, spise og slappe av. Det var en veldig rolig ferie. Sommerfjord♥ Jeg var så klart en del i Sandefjord med familien min. Nå har jeg flyttet til Skien for godt, så jeg er der hele tiden. Jeg bruker heldigvis å besøke mamma og søsteren min hver gang jeg er hjemme fra jobb. Det er veldig viktig for meg! F var også med flere ganger på middag hos mamma, og i 70årslaget til bestefaren min. Neseoperasjon. Dette er vel det sykeste jeg gjorde i hele 2017. Jeg husker ikke helt når jeg bestilte operasjonen, men det var ikke mer enn tre måneder før vi reiste ned. Jeg opererte meg i Istanbul og hele opplevelsen var helt sjukehus….Det er ikke et halvt år siden operasjonen enda, så resultatet er ikke endelig enda. Så jeg vet ikke om jeg er fornøyd eller ikke, men jeg syntes den ser bedre ut nå enn før operasjonen. Jeg ville operere meg siden barneskolen, og ENDELIG gjorde jeg det. Men opplevelsen var det sykeste gjennom hele 2017, og den opplevelsen som jeg husker aller best av alt som har skjedd. Ut i naturen♥​Jeg tok med mannen ut i naturen for å fange kveldsmat, altså sopp. Han har så klart vært i skog og mark før, men han hadde aldri plukket egen sopp og spist den til kveldsmat. Så det var veldig koselig å få gjøre det med han! Noe av det beste jeg vet om er å gå tur i skogen sammen med en så fantastisk mann som Frode. Vi koser oss så masse begge to når vi er ute. Vi har vært på noen fine gåturer i 2017, men i 2018 skal det absolutt bli fler! Min aller beste bursdag♥ Jeg fylte 20 år! Jeg var SÅ heldig på bursdagen min  at jeg blir rørt av å tenkte tilbake på den. F hadde ordnet så mye ombord og på kvelden da vi kom hjem fra jobb. Jeg fikk rosa kake med glitter og roser, jeg fikk masse gaver, jeg fikk favoritt maten min, jeg fikk så utrolig mye mer enn det jeg noen gang kunne ønsket meg. Jeg feiret noen dager etter, så da hadde jeg en god vennegjeng hjemme hos mamma i Sfj. Vi dro på byen og hadde en skikkelig bra kveld! Jeg føler meg så heldig som har så mange gode mennesker rundt meg. Høst♥​ Da høsten kom var jeg litt mer med familien. Mamma, søss og jeg hadde en jente tur til Oslo hvor vi shoppet litt og koste oss masse! Jeg tok ENDELIG microblading!! Det angrer jeg ikke på et sekund. Jeg er sååå fornøyd! Jeg kjøpte helt ny parajumper. Jeg farget håret svart igjen etter et innfall jeg fikk en kveld jeg var alene hjemme. Århus♥ Mannen og jeg dro til Århus rett før jul for å kose oss litt ekstra. Vi (jeg) shoppet en del, og vi fikk se julegater og julemarkeder. Som jeg har nevnt tjue ganger, så KOSER JEG MEG SÅ masse på tur med han. Vi hadde en sinnsykt fin tur uten noe negativt å si. Jeg likte Århus skikkelig, og jeg kan tenkte meg å dra tilbake dit engang. Nyttårsaften♥ På nyttårsaften hadde vi to gode venner på overnatting. Vi lagde syyyykt god biff middag, spilte spill, hørte på musikk, fyrte opp raketter og bare koste oss så masse. De ble veldig lenge på mandagen også, men det var bare så koselig! Det var absolutt den beste nyttårsfeiringen jeg noen gang har hatt også, haha! Så dette året har vært skikkelig bra, men jeg tror 2018 vil bli enda beder om det er mulig! 

Jeg føler meg veldig heldig som har hatt et så fint år. Jeg vet at mange har hatt triste hendelser og at ting har vært kjipt og vanskelig. Jeg håper at alle får et fantastisk år i år og at ting ordner seg for alle. Dessverre så skjer vonde ting i blant, og det kan være vanskelig å takle. Jeg er så heldig som har alle mine kjære i livet og at vi nesten alle er friske. Jeg er så takknemlig. Jeg ønsker dere alle et godt nyttår ♥ Nå tar jeg kvelden! (Jeg sa jeg ikke orket å skrive mye, men det ble over 1000 ord…Wellwell) Vi blogges senere! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg