Romjulsshopping

Hei dere fine!

Jeg har nettopp kommet hjem fra byen. Jeg dro en liten tur for å se litt og kjøpe noen nødvendigheter. Jeg trodde seriøst at det skulle være rolig på senteret, men omg så mye mennesker det var der! Det er jo romjulssalg og masse gode priser, så jeg kan jo egentlig forstå det. Heldigvis er jeg så lett på tå, så jeg fikk med meg det jeg trengte (og det jeg ikke trengte) på 30 minutter, så dro jeg hjem igjen. Store folkemengder er noe jeg takler helt sinnsykt dårlig, så jeg skynder meg ekstremt mye om jeg i det hele tatt gidder å dra når det er mye folk. For eksempel når F og jeg var i Århus og Gøteborg – det var så mye folk overalt, og alle går så tregt, så jeg klikker helt og får nesten panikk. Da vil jeg seriøst bare tilbake på hotellet og heller shoppe 30 minutter før det stenger..Så da vet dere det!SAMSUNG CSCJeg kjøpte en foundation fra Urban Decay på Sephora, men dessverre så er fargen litt for mørk for meg. Så jeg kjøpte en slik color blender fra Isadora. Har noen testet de, og funker de? Jeg tenkte å forsøke med det, så jeg slipper å kjøpe ny med en gang. Den passer bra på sommeren når jeg har en brunfarge vil jeg tro, så jeg kommer da til å få bruk for den. Så skal jeg så klart ta selvbruning før nyttårsaften, så da trengte jeg en vott til å påføre den med. Selv mannen har erfart at men blir veldig mørk inni hendene dersom man kommer borti selvbruningen.. SAMSUNG CSCJeg tenkte jeg skulle ha litt glitter på øynene på søndag, så da kjøpte jeg glitter lim. Og glitter siden jeg glemte at jeg nettopp har fått verdens fineste glitterpallett i julegave. De kostet heldigvis bare 19kr per stk da, så da kan jeg vel ha de liggende i skuffen. Jeg gikk også en kjapp tur innom Kicks for å titte litt, så kom jeg over en ansikts maske fra Glamglow. Jeg elsker det merket! Denne masken koster egentlig nesten 500kr, men nå var den på 50% (Ja, da må du jo kjøpe den – Frode) Så den havnet på 230kr – Det kunne jeg unne meg, mehe. SAMSUNG CSCSååååå har jeg planer om å ta en pause fra vippeextensions og heller begynne med slike vipper på bildet over. Jeg begynte igjen med vippeextensions da jeg var i Istanbul og opererte nesen min. Jeg tenkte at jeg kom til å se helt forferdelig ut, så derfor ville jeg ha vipper på. Logisk. Så etter det som var i Juli, så har jeg brukt det fast. Jeg har fremdeles fine vipper naturlig, men det sliter jo som alle vet. Så nå vil jeg prøve å ha en pause, så får vi se hvor lenge det varer. Jeg kjøpte i hvert fall dette settet med vipper som er fra House of lashes, de koster fuckings 179kr!! Så jeg håper de er verdt det. 

Jeg håper dere alle har en fin dag, så blogges vi litt senere <3 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg