Århus city

God kveld fra Århus!

Akkurat nå sitter mannen og jeg på hotellrommet og venter på room service. Vi kom til hotellet før 15:00 og siden det har det gått i ett. Det er så mye å se på her! Vi tok båten til Danmark klokken 08:00 til morgningen i dag, så vi var tidlig oppe for å si det sånn. Vi bestemte oss for at vi skulle shoppe litt, kikke litt og dra på et julemarked i dag. Jeg har klødd ihjel etter å dra på Sephora, så omsider fant vi den bittelille biten i det gigantiske senteret som det stod Sephora på. Dessverre så ble jeg veldig skuffet over å se hvor liten Sephora det er her, så det var kjipt! Jeg så for meg å kjøpe paletten til Laura Lee og mange Morphe koster, det kunne jeg bare glemme.. Jeg fikk noen godbiter fra Too faced da, så jeg skal ikke klage for mye. SAMSUNG CSCVi shoppet litt, så satt vi oss ned for å spise litt og mannen ville så klart ha litt øl. Så etter noen runder med shopping, så bestemte vi oss for å dra på et tivoli som er et julemarked nå om vinteren. Det var SÅ fint der! Det var masse lys, musikk og julestemning. Vi tok masse bilder, så jeg kan vise dere det senere! SAMSUNG CSCJeg har shoppet en del allerede, så jeg tenkte å ha et eget innlegg om innkjøpet når jeg kommer hjem. I morgen skal vi til den gamle byen, det gleder jeg meg veldig til! Det er så hyggelig å være her sammen med Frode. Han er fantastisk <3 SAMSUNG CSC

I kveld skal vi bare kose oss med room service og slappe av før morgendagen. Vi bor på Scandic city som ligger midt i sentrum, det er veldig fint og bra så langt! Jeg håper dere alle har det fint, så blogegs vi senere <3 

5 kommentarer
    1. Hei! Bare veldig nysgjerrig du gjemmer nesen din på alle bilder, har det skjedd noe galt med den ? Å hadde satt pris på om du kan lage et innlegg med hvordan den ser ut nå, du er veldig pen foresten 🙂

    2. Ja det hadde vært kjempe fint! 🙂 Åja så bra! Hadde satt pris på et innlegg, vurderer operere selv etter jeg så operasjonen din så en liten oppfølging hadde vært fint takk! 😀 ønsker deg en god jul

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg