Luke 17

God kveld dere fine♥

I dag har jeg seriøst stått på kjøkkenet fra morgen til kveld, føles det som i hvert fall. Jeg var ute av døren 14:00 for å dra på butikken for å handle det jeg trengte siden jeg skulle bake. Herregud så mye folk som var på senteret på søndagsåpent! Jesus. Det er SÅ digg å være ferdig med alle julegavene. Jeg har bare litt småtteri igjen som jeg tenkte jeg skulle kjøpe i Århus. I går baket jeg risboller og brente mandler, og i dag har jeg laget kokosmakroner og myk karamell med maldonsalt – nam! Jeg tenkte å vise dere resultatet i morgen. I morgen skal F og jeg rydde litt og kanskje kjøpe juletre? Det har begynt å bli skikkelig klart for jul her hjemme, så det er vel snart på tide med et tre også. Til dagens kalendre: Fra The body shop fikk jeg en kost som jeg aldri kommer til å få bruk for, og som jeg enten kaster eller gir bort. Hvem bruker slike? Jeg har en annen kost som jeg bruker til bryn og vipper, så denne føler jeg ikke noe behov for å beholde. I Rituals sin kalender fikk jeg enda et lys siden det er tredje søndag i advent 🙂 SAMSUNG CSCJeg håper dere alle har det kjempe bra og koser dere masse i førjulstiden! Vi blogges litt senere<3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg