Perfekte vipper og bryn

God morgen og god lørdag!

Som jeg nevnte i går, så har jeg nylig fikset vippene og bryna mine igjen. Jeg tok microblading for fire uker siden, så da kan man ta påfyll som er nødvendig for at bryna skal bli komplette. Jeg angret ikke et sekund etter at jeg først tok microblading, så jeg er veldig fornøyd og glad for at jeg endelig gjorde det. Som jeg har nevnt tidligere, så var det bryna jeg fikk mest drittkommentarer på, og det har jeg ikke fått siden. Så noe må da ha blitt gjort riktig? Jeg syntes de er så SYKT fine at jeg har nesten ikke ord som kan beskrive det, de er perfekte! Denne gangen var det faktisk litt vondere enn den første, men jeg spise litt lite og jeg var sliten etter fjorten dager på jobb. Det har jo litt å si! I tillegg fikset jeg vippene først, så da lå jeg stille i nesten to timer før vi begynte med bryna. Tidligere har jeg hatt litt voldsomme vipper, så denne gangen ville jeg ha noe litt letter som ikke gjør øynene mine så tunge og triste. Nerina la en mix av volum og klassiske, som jeg syntes ble veldig fint! Nå er jeg virkelig klar for julen og alle selskaper! Jeg føler meg endelig fin igjen, så nå begynner det virkelig å hjelpe. Jeg håper dere alle har det fint, og at dere får en fin lørdag! Vi blogges litt senere <3 

6 kommentarer
    1. Sinnsykt pene bryn du har nå! Det må jeg bare si 🙂
      Og ps takk for ærlig innlegg om comfort zone holdt på å booke der nå etter jul men da står jeg over. Hvordan er rutinene for nesen din nå? Tok du av gips mens du fortsatt var i tyrkia eller måtte du til kirurg i norge å ta den av? Og etter det er det sånn at du må sove med teip i tre mnd? Kan man ikke ligge på siden med nesen borti puten eller noe da? Har det vært mye styr med etterbehandling og hensyn? Når sluttet det å gjøre vondt?

    2. Anonym: Tusen takk!! Jeg er så fornøyd 🙂 nesen min er enda hard og jeg kan blø litt noen ganger. Våkner ofte med stivnet blod i nesen. Jeg tok av gipsen i Tyrkia ja, fem dager etter operasjonen. Jeg sov med hodet høyt i 3 uker etter, og teipet den så ofte jeg kunne. Teiper noen netter enda! Og masserer den. Jeg hadde nesten ingen smerter allerede da jeg kom hjem fra Istanbul, men det er fremdeles vondt om jeg klemmer
      Og tar hardt på den.. man må bare være tolmodige og pleie den så godt man kan 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg