Luke 14 og 15

Hei dere!

Både i går og i dag har jeg vært frem og tilbake til Sandefjord, så jeg har ikke fått tid til å oppdatere. Derfor kommer både luke 14 og 15 nå! I går tok jeg microblading påfyll og jeg festet nye vipper hos VIP Beauty i går, og i dag har jeg baket julekaker med mamma. Jeg viser dere resultatet av bryn og vipper i morgen! Det ble veldig bra denne gangen, jeg anbefaler virkelig VIP Beauty! Jeg kjører tross av alt fra Skien til Sandefjord kun for å få behandlinger der, det sier jo litt. Jeg blir over i Sfj i natt siden søss og jeg skal besøke litt familie igjen i morgen, så det blir koselig! Til gårsdagens og dagens luke: SAMSUNG CSCI går fikk jeg en øyesminke fjerner, og i dag fikk jeg en kost til lepper, concealer e.l.  Jeg fikk skikkelig dilla på koster for noen uker siden, så jeg har så og si alt man trenger av koster, men det er alltid greit med en ekstra. SAMSUNG CSCThe Rituals kalenderen fikk jeg enda et såpe skum, og et avslappende serum. Dette serumet kan man for eksempel påføre bak ørene, som skal virke avslappende. Om det funker vet jeg ikke, men det er jo litt ekstra da for de som liker det. Ignorer selvbruningsflekkene mine takk. SAMSUNG CSCNå skal vi veldig snart legge oss, for vi skal tiiiidlig opp i morgen i stallen (av alle steder) før vi skal shoppe litt og besøke familien. Det blir koselig! Senere på dagen skal jeg ta toget tilbake til Skien og mannen min<3 Om dere har blogg ønsker, så kom gjerne med forslag. Jeg skal prøve å bli flinkere, men herregud så mye stress det er nå i julen…. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg