Vi skal til Århus!

Hei igjen <3 

Jeg føler meg som et lite barn når jeg tenker på hvor mye jeg gleder meg til noe så lite som en Danmarkstur. Men det er sant, jeg gleder meg SÅ mye at jeg bare ville dele det med dere. Her om dagen bestemte Frode og jeg oss for at vi skal reise en tur når vi er på fri. Århus er en av de største byene i Danmark, og det er masse shopping, og masse å få med seg der. Jeg gleder meg så masse til å gå i gatene, dra på julemarked, shoppe, spise god mat og bare kose meg sammen med kjæresten min. Vi har vært på Gøteborg noen ganger, og det er altså så koselig å tilbringe tid på hotell og i et annet land sammen med F. Man får liksom tid til å bare være skikkelig kjærester, hvis dere skjønner? Jeg fant også ut at det er Sephora der, omg som jeg gleder meg til å besøke den butikken! Jeg vet allerede hva jeg skal kjøpe, så jeg krysser fingrene for at de har “Cat´s pyjamas” av Laura Lee, og Morphe koster, åhh… Også har vi noen julegaver igjen som vi kanskje kan kjøpe der. Vi må jo så klart ta båten over (den vi jobber på), så da skal vi bare være passasjerer og kose oss i restauranten. Jeg gleder meg til bare det, haha! Å jeg som er her 6 måneder i året? Det skal bli så koselig! Jeg gleder meg<3 

Har du vært i Århus før

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg