Luke nummer 6

Hei! 

Jeg håper dere alle har det fint? Her er det sjøøøøø……bleh. I går kveld holdt jeg på å ramle av tredemøllen, så i kveld holder jeg meg på lugaren og heller tar noen mage øvelser, hehe! Det er meldt enda mer sjø i morgen og på fredagen, så vi får se om det blir kansellering eller om vi får en rusketur. Det er jo ganske gøy, jeg liker når det mer mye sjø, men ikke når det er sånn 3-4 meter, for da er det litt kvalmende og slitsomt..uansett:Dagens kalendere! Endelig noe annet enn kroppspleie produkter! Jeg hadde et håp om at det skulle dukke opp litt sminke snart, og det gjorde det! Jeg som har blitt helt makeup frelst, så gjør denne lille eye lineren meg så glad, haha! Jeg gleder meg veldig til å teste den ut og jeg håper den holder lenge på øynene. Vi får se! Jeg kan kanskje skrive litt mer om produktene når jeg har testet dem ut? SAMSUNG CSCDa passet det seg jo veldig fint at jeg fikk en mascara i Rituals sin luke, for et sammentreff! Jeg bruker svært sjeldent mascara siden jeg har vippeextensions, men på vippene mine nede bruker jeg som regel mascara, så denne skal jeg da få brukt på en eller annen måte, hihi! SAMSUNG CSCJeg ønsker dere alle en fin dag videre, så blogges vi igjen i morgen dersom internettet samarbeider <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg