Luke nummer 5

Hei! 

I dag har vi vært ombord en uke, og er halvveis. jippi! 🙂 Det går fort. I dag har det vært en del sjø, så det har vært litt slitsomt å jobbe,hehe. Alle har vel vært i litt uvær før? Det er meldt enda mer nå som vi snart kjører fra kaia i Larvik, så det blir spennende å se om jeg klarer å holde meg på tredemøllen. Jeg er straks ferdig på jobb nemlig, så da skal jeg opp og svette litt. Jeg kostet på meg et nytt headsett i går, siden jeg kun eier de som følger med når man kjøper iphone, som jeg tenkte å teste ut i dag. Det er “Sudio regent” og de er SYKT fine, kanskje jeg viser dere de i løpet av morgendagen!  

Anyways, over til kalender gavene. Jeg fikk en fin…Ja, hva kaller man det? Dusj svamp? Det er jo ingen svamp… Dere skjønner sikkert hva det er. Jeg har eid slike tidligere, men jeg har ikke brukt dem noe særlig. Men denne i hvit var jo veldig fin og søt. Den passer fint i dusjen nå i julen tenker jeg. Jeg har innredet badet med hvite håndklær, hvit baderoms matte og røde detaljer som såpe og duftlys. Så det er veldig fint der hjemme nå <3 SAMSUNG CSCFra Rituals i dag fikk jeg en kropps krem. Den lukter veldig godt og det er tross av alt bestselgeren innen body cream. Så forventningene er høye for å si det sånn! SAMSUNG CSC

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg