Luke nummer 4

Hei!

Tenk at i morgen har vi vært ombord i en hel uke allerede, jippi! Det er bare en uke igjen til vi skal ha tre uker fri og feire jul, sooooom jeg gleder meg! F og jeg var en tur hjemom i dag siden vi har såkalt ligge dag i dag, så det var veldig hyggelig å komme seg hjem litt og bare se seg rundt, haha. Vi hadde kjøpt litt brus som det er greit å få i land og inn i kjøleskapet, så da gjorde vi det. SAMSUNG CSCDagens pakke fra The body shop er en gel-lotion med jordbær duft. Søt liten pakning slik som den første krops såpen jeg fikk i luke nummer 1. Jeg ser for meg at man har en fin liten samling av gode produkter når jeg har åpnet alle pakkene. SAMSUNG CSCDenne gleder jeg meg så til å prøve ut! Dagens luke fra Rituals er en scrub som heter sea salt hot scrub – man kan høre på navnet at den er utrolig god liksom, haha! Så jeg ser virkelig frem til på ta et langt, varmt bad og bare skrubbe i vei!  SAMSUNG CSCI kveld skal jeg bare slappe av tror jeg, med mindre jeg sniker til meg en liten treningsøkt. Det er helt utrolig dere, men jeg har ikke spist sukker OG jeg har trent en del denne perioden. Det er så deilig og endelig være litt tilbake til treningen. Å at søtsuget er borte er et mirakel. Jeg har både sjokolade og potetgull på lugaren, men jeg har ikke rørt det! Så jeg er faktisk veldig fornøyd med meg selv. Jeg håper det funket fint med tre innlegg på rad, hehe – bedre enn at de ikke kommer ut i det hele tatt. Vi blogges neste gang internettet tillater det <3 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg