Luke nummer 2

Heihei dere fine! 

Jeg har sagt det mange ganger før, og jeg sier det igjen…Internettet ombord er ikke det beste! Så derfor har jeg ikke fått postet luke 2,3 eller 4, MEN jeg håper jeg får til å poste alle sammen nå mens jeg bruker 4G nettet fra telefonen min. Vi ligger heldigvis stille i Larvik nå, så jeg håper jeg rekker det før vi seiler igjen. SAMSUNG CSCDagens pakke fra The body shop inneholder et super søtt pannebånd med ører. Det er utrolig, men sant – jeg har allerede nøyaktig dette pannebåndet. Jeg kjøpte det på båten siden der selger de The body shop. Jeg bruker faktisk dette nesten hver eneste dag. Det passer fint når man skal pleie huden eller bare trenger å ha håret vekk fra ansiktet – Så I LOVE IT. SAMSUNG CSCFra Rituals fikk jeg dette dusj-skummet. Jeg bruker skum såpe fra Rituals til vanlig, så jeg er kjent med produktet. Denne duftet er ganske nøytral, så det er den vi har brukt å kjøpe når F og jeg skal bruke samme slik som da vi var i Istanbul. Skal vi ha en hver så bruker F denne og jeg den røde, hehe <3 🙂 De er veldig gode og behagelige mot huden. SAMSUNG CSC

Luke 3 og 4 blir postet fortløpende! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg