Den første luken

Hei!

Endelig er det 1.Desember! Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har så julestemning og jeg gleder meg så masse til jul i år. Jeg har kjøpt så mye fint å gi bort, jeg har pyntet så koselig og fint hjemme, vi skal ha gjester, vi skal bort og vi skal kose oss så masse. I år har vi jo fri i julen, tre hele uker fri dere! I fjord jobbet vi jo tre uker i julen.. Det er liksom annen hvert år som man jobber og har fri. Så i år har jeg fri! Jeg kommer hjem fra jobb den 12 Des, så da skal vi bare nyyyte. Jeg tenkte jeg skulle dele med dere hva jeg får i kalenderne mine hver eneste dag, det kan jo være interessant å se? Kanskje noen av dere hadde skikkelig lyst på disse kalenderne, men ikke kjøpte dem? Nå kan dere i hvert fall følge med her og se om det var verdt det eller ikke, haha!  Jeg har kalender fra både The body shop og The Rituals. Jeg kjøpte først The body shop, så fikk jeg høre at den egentlig er litt kjip? Så derfor kjøpte jeg Rituals sin også.. Jeg er veldig glad i hudpleie, så uansett så tenker jeg at jeg vil få bruk for produktene. SAMSUNG CSCPakkene er i forskjellige størrelser og alle har et “sitat” på baksiden hvor det står noen fine ord. Det er veldig morsomt syntes jeg, så kanskje jeg skal ha et mål om å fullføre alle disse oppfordringene? SAMSUNG CSCDen første pakken inneholder en typisk “The body shop” dusjsåpe som lukter kjempe godt! Størrelsen er jo som forventet, en reise størrelse. Det passer meg glimrende siden jeg reiser jo ganske mye! Jeg er på sjøen 14 dager i måneden og jeg kjører mye frem og tilbake til Sandefjord. SAMSUNG CSCFra Rituals fikk jeg en håndkrem som er i en ganske stor pakning egentlig. Man får jo håndkremer som er mye mindre enn denne? Så jeg er fornøyd. Rituals har mange forskjellige “serier” hvor hver serie har sin egen farge. Jeg bruker faktisk flere av produktene fra den røde serien. Den lukter kanskje litt sterkt rett fra produktene, men på huden lukter det veldig godt, så gi det en sjanse! SAMSUNG CSCSå har jeg faktisk en flaks kalender også, som jeg har fått av mammi<3 Det er en tradisjon å få det hver jul <3 I kveld skal jeg bare slappe av. Jeg har vært syk siden mandagen, trodde jeg måtte sykemelde meg på tirsdagen, bedre på onsdag, våknet opp på torsdag med SINNSYKT hovne lepper på grunn av at kroppen er syk. Så det har vært litt opp og ned.. Jeg håper dere alle har det fint, så blogges vi i morgen<3 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg