Dagen før dagen

Hei dere fine!

Nå har jeg nettopp knipset bilder av kalender gavene helt frem til 12 Desember. Siden det er tirsdag i morgen, så betyr det at samboeren min og jeg skal på jobb igjen. Vi jobber på Superspeed 2 som går fra Larvik til Danmark, så vi bor ombord på båten i 14 dager. I og med at jeg ikke gidder å drasse med meg to store kalendere med meg på jobb, så åpnet jeg de tolv første lukene nå, og tok bilder slik at jeg kan dele det med dere hver dag! Jeg håper med det at jeg i hvert fall skal klare å slenge ut et innlegg om dagen. Det er jo så mange som er innom her, og det er så koselig og jeg vil så gjerne blir flinkere til å oppdatere. Uansett: Så denne dagen går for det meste til litt pakking og ordnings før vi reiser i morgen. Jeg stod opp ganske tidlig i dag for å bake sjokolade rullekake (hvorfor jeg gjorde det dagen før vi skal reise er litt uklart for meg), som forresten ble veldig mislykket. Great. Smaken var god da. Så har vi rukket å pynte litt til jul! Noen av dere har ønsket en House tour, så kanskje jeg fikser det når jeg kommer hjem igjen. Da har jeg TRE uker fri og jeg gleder meg sååååå masse til å kjøpe mer julepynt, pynte, se julefilmer, besøke familie, bake med mamma og søss og gå i julegatene. Kos altså <3 <3 <3 

Jeg tenkte forresten at jeg skulle skrive et innlegg om hvordan det er å jobbe på sjøen, så kanskje jeg gjør det i morgen når jeg er ombord. Nå skal jeg sminke meg selvom jeg ikke har noen andre planer enn å være hjemme i dag. Kaaaanskje (mest sannsynlig ikke) så blir jeg med F på trening i kveld, vi får se! Jeg ønsker dere alle en kjempe fin mandag så lenge! Ny uke, nye muligheter. Jeg tenker ALLTID at jeg skal starte med blanke ark på mandagene, ikke spise sjokolade eller drikke brus, men så stod jeg opp tidlig for å lage en kaloribombe av en rullekake. Fint. Prøver igjen neste mandag. Vi blogges! <3

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg