Black Friday shopping!

Hei!

Det er så utrolig deilig at klokken ikke er mer enn 13:00 altså! Jeg pleier jo å starte hvert innlegg med å si at jeg er dritt lei av at dagene går så fort og at det blir mørkt så fort. Men i dag stod vi opp 07:30 for å dra på Herkules, så vi har allerede gjort alt vi skal i løpet av dagen! Det er jo Black Friday i dag, har dere fått det med dere? Det står OVERALT og alle reklamene på tv roper det ut, så det er vel umulig å ikke få det med seg. Uansett: Jeg fikk mld av Herkules kjøpesenter angående tilbudene, og de aller beste varte fra 07:00 til 09:00, så da pushet jeg F opp og kjørte avgårde uten sminke for å shoppe litt. Men HIMMEL og HAV så mye mennesker det var der! klokken 08:00?! Jeg ble helt svimmel og vi ble svette begge to (ekkel info) Køen på Cubus var seriøst evig lang og jeg stod der i hvert fall 20-25 minutter. Jeg rakk heldigvis å handle det jeg skulle med de prosentene, så dagen var vellykket. SAMSUNG CSCDet er blant annet 40% på alt på Bikbok i dag, men jeg syntes det var så utplukket der allerede klokken 08:00, så det var litt kjipt. Jeg kjøpte kun den grønne kjolen som dere kan se på bildet over – den er veldig fin! Jeg har den i beige også og den sitter så fint på, så da tenkte jeg at grønn passer fint nå i julen.På Cubus var det 40% på alle varer før 09:00, så jeg kjøpte sokker, strømper, foundation, øyeskygge kost, øyeskygge palette og varmebeskyttende til håret. Jeg elsker disse kose sokkene, de er så gode! Øredobber fra Glitter, jeg trengte noen nye perler da jeg bare mister de.. Glassene er fra Kitchn og de er til varm drikke, som f.eks kaffe, kaffe latte eller kakao. De kostet egentlig over 200kr, men jeg fikk de for 69 – hehe! Deal med andre ord. Jeg har ikke så høye forventinger angående Viva La Diva paletten, men jeg syntes fargene var fine og de er ganske pigmenterte. I tillegg var det jo 40%, så det ble latterlig billig da de koster rundt 169kr fullpris. Denne foundationen skrev jeg jo om i går. Det har blitt en favoritt, men nå som jeg ikke tar så mye solarium, så trengte jeg en lysere tone. Så måtte vi så klart kjøpe litt julepynt! I fjord jobbet vi jo i julen, så vi pyntet ikke så mue. Det var jo min første jul hos F også, så da hadde ikke jeg kjøpt så mye julepynt. Men i år dere! Vi er hjemme HELE julen, i tre uker, å sånn som jeg gleder meg!! Jeg gleder meg så til å ha masse julepynt, juletre, bake julekaker og være masse med familie. For ikke å glemme julefilmer! Åh, denne julen kommer til å bli så bra <3 “Pakken” og “treet” med lys er fra Nille, resten er fra Rusta. Elgen med glitter kostet meg 29kr! 

Så denne dagen har vært veldig vellykket! F har sluknet på sofaen nå, mens jeg har ryddet og ordnet litt. Vi skal helt sikkert gå en tur i dag i vinterværet. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin dag videre! Blogges♥

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg