One of those days

God dag!

Nå følte jeg for å si “god morgen” og fortelle dere om hvor produktiv denne dagen har vært. Men klokken er allerede snart middagstid og jeg har gjort nesten ingenting? Så ønsketenking og virkelighet samspiller altså ikke… Kjæresten min og jeg stod forsovet tidlig opp i dag, og sprek som han er så dro han på trening. Jeg hadde veldig lyst til å være med, for jeg lengter så etter å trene nå – men man kan vist ikke trene/svette når man nettopp har tatt microblading! Så heller ikke noe solarium med andre ord. Det eneste jeg har gjort i dag er å sminke meg litt for lenge og litt for mye, for å så dra på Herkules for å kjøpe ting jeg verken trenger eller har bruk for. Jeg vet ikke hva det er, men jeg føler meg så slapp og lei om dagen. Å jeg fikk så blogg boost for en liten stund siden, mens nå har jeg så lite motivasjon, og hva i alle dager skal jeg skrive om? Om noen har noen forslag eller bloggideer, så tas det imot med glede! Jeg føler meg lei av utseende (hva er nytt), jeg har så lyst til å trene igjen, jeg trenger sol, jeg trenger nytt interiør, jeg vil male stua, og det er så mye jeg vil gjøre! Jeg tror det har noe med at det blir mørkt klokken 16:00 å gjøre, for dagene forsvinner så fort og livsgleden forsvinner på en måte litt. Jeg koser meg for all del hjemme sammen med samboeren min, og jeg kjeder meg aldri! Men nå er jeg lei av vinteren og kjedelige klær. Uff, så mye negativitet! En ting som er helt utrolig positivt for meg er at jeg elsker brynene mine allerede. Jeg er SÅ glad for at jeg valgte å ta microblading. Jeg har endelig fått øyebryn liksom, haha! Så det er jeg lykkelig over. I morgen skal vi tilbake til Sandefjord (IGJEN) for vi skal spise middag sammen med søsteren min og mamma, så skal søsteren min OG kjæresten min på kino sammen uten meg. Rart? Haha, de skal se saw eller hva den heter – så de får lov til å gjøre det uten meg siden jeg er litt mer normal enn de to. Hvem vil se en så ekkel film? Yjush.

Jeg håper virkelig dere har noen ønsker om blogginnlegg, for jeg føler meg helt tom i skrotten! Ellers ønsker jeg dere alle en kjempe fin tirsdag videre, smask <3  

4 kommentarer
    1. Øyenbrynene dine ble sykt fine!!
      Hva med antrekk du skal bruke over julen?
      Julegave tips til kjæresten, etc?
      Sminke video?

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg