Sandvika storsenter

Hei fra Sandefjord!​ 

Jeg er en i Sandefjord for natten, så denne dagen har jeg tilbrakt sammen med søsteren min og mamma. Søss hadde fri fra jobb i dag, så vi tok oss like gjerne en tur på Sandvika storsenter og IKEA. Det er så lenge siden vi alle har vært der, så det var gøy å titte litt og shoppe litt. Vi spiste også en god lunsj og fikk catchet opp litt. Det er så hyggelig å være med mamma og søsteren min når jeg er så ofte borte enten på jobb eller i Skien. Så i dag og i morgen er jeg kun deres! I morgen er planen å besøke farmor og farfar og vi skal en tur til byen. Så drar jeg hjem igjen til kjæresten min på kvelden, det gleder jeg meg til allerede!  Nå i kveld skal vi se en film som heter “Bridesmaids” og spise digg mat. Vi skal også ta ansiktsmasker og kose oss glugg. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin fredag! Mer orker jeg ikke å skrive da pizzaen er klar. Vi blogges i morgen! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg