Endelig er dagen her

 

Hei dere fine mennesker! 

I dag er det jo mandag og liggedag (det vil si at båten ikke går 08:00 turen men 17:30) så dagen bruker vi til å vaske og gjøre ting vi ikke får gjort under seilinger. Det betyr at det er tirsdag i morgen, og vi skal hjem! Herregud som jeg gleder meg nå. Denne perioden har gått overraskende fort og det har gått kjempe bra, så det har vært veldig greit. På fri perioden min denne gangen skal jeg fikse vippene mine, brynene min og jeg skal en tur til Oslo og Sverige. I tillegg så skal vi male, shoppe og bare kose oss. Derfor gleder jeg meg litt ekstra! Jeg skal fikse vippene og brynene på mandag – herregud som jeg gruer meg 🙁 Microblading er sinnsykt vondt har jeg hørt. Men siden noen av dere har mast så fælt på brynene mine, så gjør jeg dette for dere. (Det var tull) Også skal jeg 99% sikkert farge håret mitt mørkt, mihi. Så skal jeg jo så klart blogge mer og prøve å oppdatere oftere. Det er jo så mange av dere som titter innom her hver dag selvom jeg ikke gir noe lyd fra meg. Men dere vet: Internett, lugar, midt ute på havet, sene dager. Det blir som det blir. I dag har vi faktisk servert i et selskap her ombord. Dersom man jobber i Color Line i 25 år, så får man en kjempe fin gave, blomster og god mat. Det er sånt selskap hvert år tror jeg. Så det har denne dagen gått til for det meste. Så er det en seiling i kveld, og tur/retur i morgen før det er HJEM! Jeg skal lage så digg middag, drikke et glass musserende og sove på sofaen med mannen min. Blir det bedre? haha. Allerede fredag skal jeg til Oslo med søss og mamma, som jeg lengter så etter♥​Jeg håper at dere har det kjempe bra! Jeg ville bare innom og si hei og ønske dere en fin mandag videre. Så blogges vi garantert en av de neste dagene, maybe tomorrow? Vi bloggez♥

7 kommentarer
    1. Kan du skrive litt om hvordan det er å være så mye borte? Føler du at du får en ordentlig «hverdag» eller er det mer kaotisk, at du lever i en koffert på en måte? Er det en jobb du har tenkt til/lyst til å ha lenge?

    2. Jeg har nylig tatt microblanding selv. Du må være obs på at de flasser og ser helt grusomme ut i ca 2 uker. Forskjell fra person til person hvor fort det gror. Det som irriterte meg var at jeg ikke kunne ta noe sol på flere uker!!!!!! Og at de blei lysere og mørkere noen steder mens de grodde :p lykke til 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg