Fra meg til meg

Hei igjen! 

Jeg hadde akkurat tatt av sminken og extensionsenet siden jeg innså at pakken fra blivakker ikke kom i kveld. Men så fikk jeg melding! Så da var det jo bare å pakke seg inn, sette seg i bilen for å så kjøre opp på posten. Jeg henter alltid pakkene med en gang jeg får melding. Det er jo så spennende! I tillegg så jobber jo jeg på sjøen, så jeg er borte i to uker. Det vil si at om jeg ikke mottar pakker før jeg reiser avgårde, så går pakkene i retur ellers så blir de borte. Så jeg er storfornøyd med at den kom nå i kveld. Her om dagen skulle jeg til å bestille noe fra Nelly også, men siden de har blitt så trege med levering, så gadd jeg ikke allikavel – så det var de pengene spart. Anyways! Jeg har fått dilla på sminkevideoer som dere har fått med dere, så da tenker jeg selv at jeg klarer å sminke meg slik så lenge jeg har produktene. Der tar jeg veldig feil, men jeg kan jo leve på tanken frem til jeg har prøvd dem ut. Øvelse gjør mester uansett, så jeg ser frem til å sette meg ned ved sminkebordet  mitt for å leke med disse skjønnhetene! SAMSUNG CSCBelive it or not, men jeg har svært få øyeskygger og sminke generelt. Frem til nå da – nå har jeg et lite utvalg av øyeskygger. Jeg bestilte alt sammen fra Blivakker.no. Revolution palette HER – Matte palette HER Jeg kjøpte øyeskygge primer som man legger på øyelokket før man legger farger. Det er første kan jeg eier en primer til øyelokkene, så det blir spennende å teste ut! I tillegg kjøpte jeg en øyeskygge kost. Kan kjøpes HER. Primeren kan kjøpes HER.  SAMSUNG CSCBabor lip repair balm HERSAMSUNG CSCbh cosmetics fifth edition Palette HER , bh cosmetics urban luxe HER 

Det er så gøy med litt ny sminke! Jeg gleder meg masse til å lære meg å legge perfekt øyeskygge, så jeg får bare begynne å øve. Nå skal jeg lage en kopp kakao med krem. F er på trening (han er så sporty og flink, mens jeg er lat og usunn:-( ) Men han kommer heldigvis straks hjem, så vi kan grue oss til morgendagen sammen, haha! Neida, dette går fint. Jeg ønsker dere alle en kjempe fin kveld, vi blogges♥

4 kommentarer
    1. Er du fornøyd med det stedet du opererte deg på? Er det ikke samme sted der Isabel Raad opererte seg på? Hun har jo nå skrevet at hun er misfornøyd med både resultater og stedet

    2. Camilla: jeg leste nettopp innlegget hennes. Det er litt vanskelig å anbefale en slik klinikk videre siden jeg er jo relativt fornøyd med operasjonen, men jeg var så ‘rusa’ på tanken på en ny nese, at jeg kunne ikke brydd meg mindre om forholdene rundt så lenge jeg fikk en ny nese. Jeg kan forklare bedre i et innlegg!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg