new lashes

God kveld ♥

I morgen skal vi søren meg ut på sjøen igjen… Denne perioden hjemme gikk så sinnsykt fort, så jeg kjenner meg virkelig ikke klar til å reise vekk enda. Selve jobben er jeg veldig glad i, og jeg kunne gjort det hver dag – det er bare så kjedelig å skulle reise vekk og være borte fra alt og alle i to uker liksom.. Menmen! Det går fort, og jeg er jo så heldig at jeg har kjæresten min med meg. Så dagen i dag har gått til å nyte det å være hjemme, handle inn litt nødvendigheter for fjorten dager på sjøen som for eksempel strømpebukser, haha! Og spise god middag. Men jeg nevnte for dere i går at jeg skulle vise dere vippene mine! Kameraet mitt og jeg er uvenner nå, så iphone bilder får duge i dag. Vippene ser mye finere ut i virkeligheten, på bildene ser det nesten ut som at jeg har mascara over – men det har jeg altså ikke. Jeg er skikkelig fornøyd og jeg trives med såpass mye fylde og lengde. Jeg har mellom 13mm og 15mm. Denne gangen fikset jeg dem på HM Beauty salon som holder til i Larvik. Jeg har vært der kun en gang tidligere, men da var jeg ikke så fornøyd siden jeg ikke var forberedt på hvor mye fylde det faktisk er når man har volum vipper. De ser jo ikke akkurat så veldig naturlige ut, men jeg elsker dem nå! I fjord trodde jeg virkelig at jeg aldri kom til å bruke vippe extensions igjen, men det er altså så deilig å slippe mascara om morgningen! Neste friperiode blir det microblading også, så jeg kommer jo til å spare så mye til om morgningen, så deilig! Nå skal jeg ta meg et langt bad og kure håret til de grader – jeg hater håret mitt om dagen, puh…. Vi blogges senere! ♥

5 kommentarer
    1. Trist å re du ikke var fornøyd snuppa for hadde sefølgelig ordnet opp for deg 😀 <3 har nok også misforstått da jeg har trodd du har ønslet fylde men du er alltid hjertelig velkommen tilbake fine pia så skal du se at du kan få en mer naturlig look :* 😀 fin er du foresten 😀

    2. Hm beauty: Tusen takk <3 Jeg tror jeg skal ha en liten pause fra vipper nå, men når jeg er klar igjen, så kontakter jeg deg! 🙂 Det er veldig hyggelig å få på vipper hos deg<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg